Az Delta Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Pendels OK AZ Delta campus Torhout - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ Delta vzw
Postadres :  Deltalaan 1, BE- 8800  Roeselare
Contactpersoon:  De heer Danny Vervaeke
Tel:   +32 51237612
E-mail:   procurement@azdelta.be
Internetadres(sen):   www.azdelta.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Pendels OK AZ Delta campus Torhout - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   AZD_2022_396
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  33192230
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Werken Elektriciteit  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Delta Campus Rembert Torhout, Sint-Rembertlaan 21 te 8820 Torhout
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de vernieuwing van de elektrische bekabeling tussen het elektrisch bord en de pendels van 3 OK zalen, alsook het plaatsen van de databekabeling tussen de datakast en de pendels.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-01-31
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Medische pendels  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Delta Campus Rembert Torhout, Sint-Rembertlaan 21 te 8820 Torhout
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de levering en installatie van medische pendels en de vernieuwing van de aansluitingen voor de medische gassen.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-01-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Altman Z-score van het laatste boekjaar.Formule:(0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)
Eventuele minimumeisen:
1. Score is > 1,23.
Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste opdrachten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen drie jaar (oplevering na 1 nov 2019) werden uitgevoerd in ziekenhuizen, met vermelding van naam ziekenhuis, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 positieve leveranciersevaluaties die de kwaliteit van de service bevestigen. Dit voor leveringen die relevant zijn voor dit bestek.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-12-12  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-04-11


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Locatie : AZ Delta campus te Torhout (Sint-Rembertlaan 21, 8820 Torhout)Aanmelden via Mr. Wim Van Mulken ( 051/23 80 75)Dit plaatsbezoek is van belang om de afbraak van de oude installatie en tevens de levering, installatie en in gebruik name van de nieuwe installatie naar behoren in te schatten. (attest in bijlage B)Tijdens het plaatsbezoek dient de kandidaat zich ook te vergewissen van het toegangstraject.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269601
E-mail:   koophandel.gent.rpr.kortrijk@just.fgov.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling.Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk.Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-16

Annonces similaires du BDA :