Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het onderhoud van de HVAC-uitrusting en sanitaire installaties Referentienummer: OP/AVE/SSI/D34220118
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45232460
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
De opdrachtnemer voert algemeen en zonder beperking het technisch beheer (bewaking, bediening en actief beheer) en onderhoud uit van de HVAC- en sanitaire installaties zodat de diensten verzekerd zijn waarvoor zij bestemd zijn in de beste voorwaarden van comfort, veiligheid, doelmatigheid en energieverbruik. De opdrachtgever is tevens op zoek naar een methode om de site duurzamer te maken in energieverbruik, onderhoud en beheer en zoekt daarvoor opdrachtnemers die naast het Preventief Onderhoud (PO) en Curatief Onderhoud gestimuleerd worden om creatieve en kwaliteitsvolle maatregelen met energetische optimalisatie voor te stellen en uit te voeren. De projecten betreffende energetische optimalisatie zullen aanzien worden als een resultaatsverbintenis waarbij verwacht wordt dat de opdrachtnemer garanties zal geven aan de opdrachtgever betreffende de energiebesparingen en/of –opbrengsten, zie ook verder in dit bestek.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Geen
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR 40 000 000.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste werken waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 5 jaar heeft verricht.2. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming tijdens de laatste drie kalenderjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De lijst bestaat minimaal uit volgende referenties:
- 3 opdrachten waarop de opdracht betrekking heeft met een minimale waarde van EUR 1.000.000,00 incl. btw
- 3 opdrachten waarop de opdracht betrekking heeft in een ziekenhuis en met een minimale waarde van EUR 500.000,00 incl. btw
De opgegeven referenties mogen overlappen.
Gelieve per referentie minimaal onderstaande info toe te voegen:
- Opdrachtgever met contactgegevens (naam + telefoon/mailadres)
- Periode
- Waarde van de opdracht
- Attest van goede uitvoering
2. De gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming was minimaal 300 tijdens de laatste drie kalenderjaren.
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 6
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 7
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-16 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-07-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-16
Plaatselijke tijd: 11:30
Adres: Vergaderzaal Aankoopdienst - Ingang 75 - route 7515 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-09