Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Roeselare
Postadres : Botermarkt 2, BE- 8800 Roeselare
Contactpersoon: De heer Erik Roggen
Tel: +32 51262320
E-mail: erik.roggen@roeselare.be
Internetadres(sen): www.roeselare.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het leveren van kantoorartikelen over een periode van vier jaar - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: Roeselare-PPP07I-2507/2043/FAC/007 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-10
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Post 8 hoeveelheid gewijzigd van 2500 naar 50