Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Havenlaan 88 bus 60, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463083
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463083
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2022/HFB/VOPMB/101111 - HENDRIK CONSCIENCE - INRICHTING VERBRUIKERSZONE KOFFIEBAR MAATWERK MEUBILAIR Referentienummer: HFB-2022/HFB/VOPMB/101111-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45421153
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het kantoorgebouw van de toekomst moet uitnodigend zijn; een inspirerende plek, die goesting geeft om te komen werken en die de verplaatsing meer dan waard is.
In de publieke zone van het Hendrik Consciencegebouw in Brussel wordt de verbruikerszone van de koffiebar heringericht als een multifunctionele ruimte waar co-working mogelijk zal zijn.
De ruimte krijgt een hedendaagse, inspirerende inrichting met een hoge belevingswaarde. Het zal er voor medewerkers van de Vlaamse Overheid en externe bezoekers mogelijk zijn om elkaar te ontmoeten of samen te werken in een informele setting.
Voor deze opdracht is Het Facilitair Bedrijf op zoek naar een opdrachtnemer die het nieuwe maatwerk meubilair kan realiseren.
Geïnteresseerd in onze andere aanbestedingen? Bezoek onze website www.vlaanderen.be/bouwprojecten en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-09
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het document "101111_REC2" is toegevoegd.