Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren en het uitvoeren van studieopdrachten m.b.t. brandveiligheidsproblemen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: VOPMVB/AVE/SSI/D34220365
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45343100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Departement Masterplan, Infrastructuur en Techniek, C. Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Uitvoeren van studieopdrachten met betrekking tot brandveiligheidsproblemen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Departement Masterplan, Infrastructuur en Techniek, C. Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Geen
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR 195.000,00.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de voornaamste werken waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 5 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data, de instanties waarvoor ze bestemd waren en vergezeld met een (voorbeeld)attest dat bewijst dat de brandwerende doorvoeren geplaatst werden conform de voorschriften.2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste diensten waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data, de instanties waarvoor ze bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. De lijst bevat minimaal volgende referenties:
- Minimaal 5 referenties, waarvan min. 1 in een ziekenhuis.
- De referenties hebben een omvang van min. EUR 5 000 incl. btw.
De inschrijver voegt per opgegeven referentie de informatie hiernaast gevraagd hiernaast, incl. een (voorbeeld) plaatsingsattest ter bevestiging van conforme plaatsing van nieuwe brandwerende doorvoeren (vb. A4-formaat, pdf), toe aan zijn offerte.
2. De lijst bevat minimaal volgende referenties:
- Minimaal 5 referenties
- De referenties hebben betrekking op gelijkaardige diensten, zie ook de technische bepalingen van deze opdracht.
De inschrijver voegt per opgegeven referentie de informatie hiernaast gevraagd hiernaast toe aan zijn offerte.
Vereiste erkenning: Voor perceel 1: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-29 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-28
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-07