Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven, BE- 3000 Leuven
Contactpersoon: Catherine Mathijs-Pierco/Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463540
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie van medische bedbalken op intensieve zorgen afdelingen (met medische gassen, electriciteit en data) Referentienummer: UZ Leuven-P7473-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor de volgende werken: renovatie van medische bedbalken op intensieve zorgen afdelingen (met medische gassen, elektriciteit en data).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor de volgende werken: renovatie van medische bedbalken op intensieve zorgen afdelingen (met medische gassen, elektriciteit en data).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-28 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten : - klik op de lnk in deze publicatie binnen afdeling (I.3) OF- stuur een mail naar : paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE- 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-03