Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Technische Diensten KU Leuven
Postadres : W. de Croylaan 60A bus 5570, BE- 3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Tel: +32 16322081
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=462851
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Technische Diensten KU Leuven
Postadres : W. de Croylaan 60A bus 5570, BE- 3001 Heverlee
Contactpersoon: Karen Goedeweeck
Tel: +32 16379597
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=462851
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
W10931A - Herinrichting gebouw A en E, complex 60140; Academische Cluster KULAK, E. Sabbelaan 53, 8500 Kortrijk / Perceel 014: binnenafwerking - fase 2 Referentienummer: KULeuven-W10931A-perceel 014-fase2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
W10931A - Herinrichting gebouw A en E, complex 60140; Academische Cluster KULAK, E. Sabbelaan 53, 8500 Kortrijk / Perceel 014: binnenafwerking - fase 2 - Bestek TD/95447
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Kortrijk
II.2.4. Beschrijving
W10931A – Herinrichting gebouw A en E in complex 60140; Academische Cluster KULAK, Etienne Sabbelaan 53, 8500 Kortrijk Perceel 014 Binnenafwerking – fase 2 met deel architectuur deel elektriciteit deel HVAC+fluida
II.2.7. Looptijd
114 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-28 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek is verplicht. Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Karen Goedeweeck op telefoonnummer +32 16 37 95 97 GSM +32 497 40 28 87 of via e-mail karen.goedeweeck@kuleuven.be.Het bewijs van plaatsbezoek, afgegeven en ondertekend door de leidend ambtenaar of zijn aangestelden tijdens dit plaatsbezoek, zoals vermeld in artikel 1’ controle en toezicht op de uitvoering’ van dit bestek, dient verplicht bij de offerte gevoegd te worden.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE- 3000 Leuven
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE- 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-27