Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, BE- 3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Lien Coopmans
Tel: +32 16345253
Fax: +32 16347460
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Materiaalbeheer Aankoop
Postadres : Herestraat 49, BE- 3000 Leuven
Contactpersoon: De heer Joris Wouters
Tel: +32 16342807
Fax: +32 16347460
E-mail: joris.2.wouters@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Redundante, geëncrypteerde dataverbinding tussen datacenters UZ Leuven en Cegeka - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: P7462
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 72318000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: UZ Leuven, Herestraat 49 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
redundante, geëncrypteerde dataverbinding tussen de datacenters van UZ Leuven (Herestraat 49, 3000 Leuven) en het datacenter Cegeka NV (Universiteitslaan 9, 3500 Hasselt).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal een omzet van 400.000 euro.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. een lijst van de voornaamste leveringen of diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.
Eventuele minimumeisen:
1. 3 relevante referenties van minimaal 100.000 euro
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-17 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-16
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Instructies voor het afhalen van de aanbestedingsdocumenten:Klik op de link in de publicatie. Hierna zal er worden gevraagd om in te loggen; gebruik hiervoor uw eigen e-mailadres. Nadien zal u in uw mailbox een e-mail toekrijgen met verdere instructies voor het downloaden van de aanbestedingsdocumenten (paswoord,.).U kan best via Internet Explorer werken hiervoor.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg - Afdeling Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE- 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-25