Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : IOK Afvalbeheer
Postadres : Antwerpseweg 1, BE- 2440 Geel
Contactpersoon: Mevrouw Ann Rayen
Tel: +32 14580991
Fax: +32 14589722
E-mail: ann.rayen@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Groepsaankoop voor het leveren van kantoormateriaal Referentienummer: 2022-10
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze groepsaankoop betreft het sluiten van een raamovereenkomst met één
opdrachtnemer voor het leveren van kantoor- en schoolmateriaal voor de looptijd van 48 maanden, aan
de besturen die lid zijn van de intergemeentelijke aankoopdienst van IOK (zie bijlage C).
Het betreft een niet-exclusieve raamovereenkomst zonder enige afnameverplichting. Bijgevolg zijn,
niettegenstaande de gunning en sluiting van de raamovereenkomst door de aanbestedende overheid
IOK op basis van onderhavig bestek, de voormelde besturen vrij om elders te bestellen tijdens de
duur van het contract of geen bestelling te plaatsen. De opdrachtnemer kan hiervoor geen
schadevergoeding eisen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Leveren van kantoormateriaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties in de Antwerpse Kempen, Antwerpseweg 1 te 2440 GEEL
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
Lot 2II.2.1. Benaming
Leveren van schoolmateriaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties in de Antwerpse Kempen, Antwerpseweg 1 te 2440 GEEL
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2022/S 184-518342
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Leveren van kantoormateriaalV.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
Lot 2: Leveren van schoolmateriaalV.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).
Referentie van de aankondiging: NO
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State Afdeling Bestuursrechtspraak, BE nvt
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-21