Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeentebestuur Aalter
Postadres : Europalaan 22, BE- 9880 Aalter
Contactpersoon: De heer Steven Cocquyt
Tel: +32 93749913
Fax: +32 93252240
E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen): www.aalter.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren, installeren, onderhouden en ondersteunen van een nieuwe telefonie-oplossing Referentienummer: 22d0148
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44212322
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Het lokaal bestuur is op zoek naar een telefonieoplossing met een bijhorend onderhoudscontract via service level agreement. De levering, installatie, configuratie en opleiding personeel in alle locaties dient te zijn gebeurd voor uiterlijk 31 augustus 2023, de telefooncentrale is operationeel op alle locaties vanaf deze datum. De implementatie zal gefaseerd uitgevoerd worden, startende met de locaties reeds aangesloten op een VOIP centrale. Ook de benodigde toestellen en andere hardware zoals headsets moeten beschikbaar zijn voor het personeel. Onmiddellijk na de levering en installatie voorziet de opdrachtnemer in het onderhoud. Daarom hoort bij deze overheidsopdracht een onderhoudscontract. Gezien de aanzienlijke investeringskost van een nieuw te installeren telefooncentrale, wetende dat dit een complex product is en software moeilijk te onderhouden is door andere bedrijven dan de onderneming die voorziet in de levering en installatie, wordt geopteerd voor een onderhoudscontract van tien jaar. De inschrijver kan zich op voorhand van de toestand ter plaatse vergewissen waardoor er geen meerprijzen ten gevolge van onvoorziene omstandigheden aanvaard zullen worden. Om een afspraak ter plaatse te maken kan er contact genomen worden met de leidend ambtenaar.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet gedurende elk van de laatste drie boekjaren een totaal omzetcijfer hebben gerealiseerd dat ten minste EUR 1.250.000 bedroeg. Hij brengt als ondersteunend document aan een verklaring inzake het totaal omzetcijfer gerealiseerd tijdens elk van de laatste drie boekjaren, tenzij de totale omzet vermeld staat op de goedgekeurde jaarrekeningen die via het elektronisch loket kunnen worden geraadpleegd (dit zijn de jaarrekeningen neergelegd bij de Nationale Bank van België, opgesteld volgens het volledig boekhoudkundig schema, of volgens het verkort boekhoudkundig schema waarop de facultatieve vermelding van de gerealiseerde totale omzet ingevuld werd).
Eventuele minimumeisen:
1. ten minste EUR 1.250.000
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de overheidsinstantie waarvoor zij bestemd waren. Van minimaal 5 overheidsinstanties dient een getekend tevredenheidsattest voorzien te worden.2. Monsters, beschrijvingen of foto's, waarvan de echtheid wordt aangetoond op verzoek van de aanbestedende overheid.
Eventuele minimumeisen:
1. 5 tevredenheidsattesten
2. Zie bestek / of op aanvraag
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-24 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-02-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-24
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Gemeentehuis - Vergaderzaal
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349462
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-20