Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Nationaal Multiple Sclerose Centrum VZW
Postadres : Vanheylenstraat 16, BE- 1820 Melsbroek
Contactpersoon: De heer Eric Vanderheyden
Tel: +32 25978700
Fax: +32 25978001
E-mail: eric.vanderheyden@mscenter.be
Internetadres(sen): www.mscenter.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren van koffie en toebehoren alsook het plaatsen van bijhorende toestellen en technische service Referentienummer: 2022 - 004
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15861000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Nationaal Multiple Sclerose Centrum VZW, Vanheylenstraat 16 te 1820 Melsbroek
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren van verschillende types nieuwe koffieautomaten in bruikleen en/of huur op verschillende interne locaties met de bijhorende hoeveelheden koffie en gerelateerde producten. Het plaatsen van de toestellen en de technische ondersteuning, dienst na verkoop en service zijn onderdeel van deze opdracht. Met de uitzondering van de geserveerde koffie in de cafetaria (bonen) werd gekozen voor koffieconcentraat. De opdracht betreft ongeveer 10 koffietoestellen met een jaarlijks verbruik van om en bij 34.500 liter koffie. Er wordt grote nadruk gelegd op gebruiksgemak, eenvoud van reiniging en hervullen en de technische ondersteuning, dienst na verkoop en service van de inschrijver. Deze opdracht wordt gegund voor een looptijd van 6 jaar met eventuele verlenging van 2x 1 jaar.
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet zijn omzetcijfer kunnen voorleggen van de laatste drie beschikbare boekjaren. De minimale beschikbare omzet bedraagt daarbij EUR 400.000 per jaar. Deze omzet heeft enkel betrekking op het verhandelen van koffie.
2. Een verzekering tegen beroepsrisico's met een adequate minimale dekking.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet aantonen dat hij over een eigen hersteldienst beschikt met een voldoende efficiënte structuur die alle servicehandelingen (onderhoud en herstellingen) controleert, opvolgt en bijstuurt waar nodig.2. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag aan omzet per jaar bij die referentie, de startdatum en looptijd en de naam van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Documenten die voldoende bewijskracht leveren dat de kandidaat beschikt over een eigen hersteldienst met de bijhorende structuur worden toegevoegd.
2. Minimaal 5 referenties - bij voorkeur zorginstellingen met vermelding van de gevraagde gegevens alsook de contactgegevens van één referentiepersoon met naam, telefoonnummer en e-mailadres.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-22 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-20