Uz Leuven

Niv. 91 blok 16/17 MAC, plein dak radiologie, publieke toegang/zone groene straat en renovatie blok 18



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UZ Leuven
Postadres :  Herestraat 49, 3000 Leuven, BE- 3000  Leuven
Contactpersoon:  Cel overheidsopdrachten
E-mail:   paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen):   www.uzleuven.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=462240


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Niv. 91 blok 16/17 MAC, plein dak radiologie, publieke toegang/zone groene straat en renovatie blok 18  
Referentienummer:   UZ Leuven-P7465-TE011848.P44-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215140
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: sprinklers
Niv. 91 blok 16/17 en blok 18 worden verbouwd. Daarnaast wordt het dak radiologie hervormd tot een plein, samen met de ontwikkeling van een nieuwe toegang/zone groene straat.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: sprinklers   Niv. 91 blok 16/17 en blok 18 worden verbouwd. Daarnaast wordt het dak radiologie hervormd tot een plein, samen met de ontwikkeling van een nieuwe toegang/zone groene straat.  
II.2.7. Looptijd
470   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-12-15  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten -klik op de link in deze publicatie binnen afdeling (I.3) ofstuur een mail naar : paf.materiaalbeheer@uzleuven.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5,  BE- 3000  Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-21

Annonces similaires du BDA :