Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Bilzen
Postadres : Deken Paquayplein 1, BE- 3740 Bilzen
Contactpersoon: Mevrouw Tonnie Nijssen
Tel: +32 89519260
E-mail: tonnie.nijssen@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : dienst milieu
Postadres : Schureveld 19, BE- 3740 Bilzen
Contactpersoon: De heer Filip Konings
Tel: +32 89519337
Fax: +32 89519333
E-mail: filip.konings@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoudswerken in het buitengebied op afroep Referentienummer: 16/23
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77310000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Knotten wilgen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Bilzen, 3740 Bilzen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Maaien en afvoeren van gras II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Bilzen, 3740 Bilzen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 3II.2.1. Benaming
Onderhoud wandelpaden II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Bilzen, 3740 Bilzen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. bewijs toevoegen bij het indienen van de offerte
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gevraagde lijst toevoegen bij het indienen van de offerte
III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JADe uitvoering van de opdracht is beperkt tot het kader van programma’s voor beschermde arbeid: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-21 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-03-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-21
Plaatselijke tijd: 15:00
Adres: dienst overheidsopdrachten, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-17