Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

ZNA Middelheim - MC0 & MH-1 Sociale dienst incl. aanleveren as-built dossier



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) vzw
Postadres :  Leopoldstraat 26, BE- 2000  Antwerpen
Contactpersoon:  Mevrouw Eva Gezels
Tel:   +32 32708608
E-mail:   eva.gezels@zna.be
Internetadres(sen):   www.zna.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Dienst Technische Projecten
Postadres :  Lindendreef 1, BE- 2020  Antwerpen
Contactpersoon:  De heer Aankoop Infrastructuurprojecten
E-mail:   aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internetadres(sen):   www.zna.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
ZNA Middelheim - MC0 & MH-1 Sociale dienst incl. aanleveren as-built dossier  
Referentienummer:   2022-1936
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   ZNA Middelheim, Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
reorganisatie inkom, herlocatie ZTP en sociale dienst, herinrichting burelen apotheek.   De geplande werkzaamheden zijn gelegen te ZNA Middelheim, Lindendreef 1, 2020 Antwerpen, meerbepaald in blokken Me, Ma, Mc en Mh.   Wegens interne verhuisbewegingen werd een nieuwe locatie gezocht voor de sociale dienst (SD), de intercultureel bemiddelaars (ICB) en de levenbeschouwelijke zorg (LBZ).   Deze diensten worden in de nieuwe situatie ondergebracht in MI Blok Mh-1.   Daarnaast worden de diensten Zorgtraject Planner (ZTP) en Sociale dienst (SD) in de inkomzone ondergebracht.   Tenslotte wordt een reorganisatie van de inkomzone doorgevoerd:    vermindering van het aantal loketten voor inschrijving;    reorganisatie zone Bureau Opname Planning (BOP) / Bureau Administratie Planning (BAP);    verplaatsen van de infobalie, zodat deze meer zichtbaar wordt;    nieuwe zone voor automaten;    verplaatsen van de lounge.   Zie verder deel III technische bepalingen voor detailomschrijving werken.  
II.2.7. Looptijd
155   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Geen

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Meer info op https://www.creditsafe.be.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingScore A: Zeer laag risicoScore B: Laag risicoScore C: Gemiddeld risicoScore D: Hoog risicoScore E: Geen scoreVoor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient "A, B of C" te zijn.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient een lijst te bezorgen van de voornaamste soortgelijke werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal 5 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Bij zijn indiening van de offerte bevestigt de inschrijver dat er steeds een contactpersoon op de werf aanwezig zal zijn die "het Nederlands machtig" is en die met anderstaligen op de werf kan communiceren. 3. De inschrijver mag overeenkomstig artikel 69 van de Wet Overheidsopdrachten "geen blijk gegeven hebben van aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen tijdens de uitvoering van eerdere overheidsopdrachten." Dit geldt voor een periode van 3 jaar vanaf de datum van de betrokken gebeurtenis of, wanneer het een voortdurende inbreuk betreft, vanaf de beëindiging van de inbreuk. ZNA zal dit onder meer beoordelen aan de hand van het evaluatieformulier in Bijlage H. Wanneer een inschrijver gedurende de voorbije 3 jaar een score heeft gekregen die lager is dan 65%, zal dit beschouwd worden als een aanzienlijke of voortdurende tekortkoming. Het staat de inschrijver vrij corrigerende maatregelen te nemen in de zin van artikel 70 van de Wet Overheidsopdrachten”. In voorkomend geval dient de inschrijver de aanbestedende overheid, overeenkomstig artikel 70, §3 van de Wet Overheidsopdrachten, op eigen initiatief op de hoogte te brengen van de genomen corrigerende maatregelen.”4. De inschrijver dient "VCA-gecertifieerd" of gelijkwaardig te zijn. De inschrijver heeft de mogelijkheid om met alternatieve bewijsmiddelen aan te tonen dat zij voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.

Eventuele minimumeisen:
1. de inschrijver levert minimaal 2 referenties waarvan 1 binnen de sector van de ziekenhuizen en dit vergezeld van de gevraagde informatie. De inschrijver legt per referentie een attest van goede uitvoering voor.
2. de inschrijver voegt een verklaring op eer toe dat de contactpersoon op de werf het Nederlands machtig is.
3. geen aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen gedurende een periode van 3 jaar, waarbij de inschrijver minstens geen score lager dan 65% op het daartoe voorziene evaluatieformulier heeft gekregen. Voor inschrijvers die nog niet officieel geëvalueerd zijn door ZNA of het evaluatieformulier nog niet hebben ontvangen, geldt dat zij automatisch aan deze minimumeis voldoen.
4. de inschrijver voegt een VCA-certificaat toe ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-22  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-22
Plaatselijke tijd:   10:10
Adres:   ZNA Erasmus, Aankoopdienst

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Alle communicatie met betrekking tot de onderhavige opdracht, zoals inhoudelijke vragen over deze overheidsopdracht, verloopt uitsluitend per e-mail gericht aan: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.beGelieve in het onderwerp van uw e-mail steeds de titel van het bestek en het besteknummer te noteren.Plaatsbezoek vereist: Van de inschrijvers wordt verondersteld dat zij zich ter plaatse hebben vergewist van de situatie en ligging van het uit te rusten gebouw. Er wordt als dusdanig van uitgegaan dat hun aangeboden prijs rekening houdt met de eventuele daaraan verbonden moeilijkheden of bijzonderheden.Het is noodzakelijk om tijdig op voorhand een afspraak te maken bij aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be. Een attest van plaatsbezoek is bijgevoegd en moet bij de inschrijving gevoegd worden.Geen enkele prijsvermeerdering zal omwille van één of andere reden daaromtrent achteraf worden toegestaan.Voor verdere modaliteiten zie administratief bestek.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het Gerechtelijk Arrondissement Antwerpen
Bolivarplaats 20,  BE- 2000  Antwerpen
Tel:   +32 32578011

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-17

Annonces similaires du BDA :