Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : IOK Afvalbeheer
Postadres : Antwerpseweg 1, BE- 2440 Geel
Contactpersoon: Mevrouw Ann Rayen
Tel: +32 14580991
Fax: +32 14589722
E-mail: ann.rayen@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Groepsaankoop voor het leveren van kantoor- en schoolmateriaal Referentienummer: 2022-10
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-12
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-10-24
Plaatselijke tijd: 10:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-11-07
Plaatselijke tijd: 10:30
Afdelingsnummer: IV.2.7
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-10-24
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-11-07
Plaatselijke tijd: 14:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
'Groepsaankoop voor het leveren van kantoormateriaal' wordt gewijzigd in 'groepsaankoop voor het leveren van kantoor- en schoolmateriaal'. Aangebrachte wijzigingen zijn in gele kleur in het aangepaste bestek aangeduid. Indieningsdatum is uitgesteld zoals aangegeven in dit erratum.