Gemeente Anzegem

Uitnodiging tot indienen offerte - Asfalteringswerken op diverse locaties 2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Anzegem
Postadres :  De Vierschaar 1 (gps Dorpsplein z/n), BE- 8570  Anzegem
Contactpersoon:  De heer Stephan Vandemeulebroecke
Tel:   +32 479176672
Fax:   +32 56680909
E-mail:   stephan.vandemeulebroecke@anzegem.be
Internetadres(sen):   http://www.anzegem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeente Anzegem
Postadres :  De Vierschaar 1 (gps Dorpsplein z/n), BE- 8570  Anzegem
Contactpersoon:  De heer Dimitri Goemaere
Tel:   +32 56694435
Fax:   +32 56680909
E-mail:   dimitri.goemaere@anzegem.be
Internetadres(sen):   http://www.anzegem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Asfalteringswerken op diverse locaties 2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2022/358
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233141
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Anzegem, verschillende lokale wegen
II.2.4. Beschrijving
De opdracht bestaat uit het voorzien van een nieuwe asfalttoplaag. Er wordt uitgegaan van het feit dat overal de toplaag afgefreesd wordt.   Indien teerhoudend asfalt zou vastgesteld worden bij het affrezen, dient de aanbestedende overheid verwittig te worden vooraleer de afvoer gestart wordt.   Het bestek voorziet een post met een meerprijs voor afvoer teerhoudend freespuin.   Alle wegen behoren tot de lokale gemeentewegen doch gelegen over verschillende deelgemeenten (opsomming zie III. Technische bepalingen).  
II.2.7. Looptijd
15   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017. De bankverklaring is maximum 6 maanden oud op de dag van de opening van de offertes.2. Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. Bankverklaring
2. Burgerlijke aansprakelijkheid en arbeidsongevallen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.

Eventuele minimumeisen:
1. Lijst van werken gedurende de afgelopen vijf jaar, vergezeld van attesten
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-07  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-07


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De uitvoeringstermijn bedraagt 15 werkdagen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-14

Annonces similaires du BDA :