Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Overheidsopdrachten
Postadres : Koningin Elisabethlei 22, BE- 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Laurens Smaers
Tel: +32 32406709
E-mail: overheidsopdrachten@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen): www.provincieantwerpen.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=458591
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering van waterbars, warmedranken automaten en bijbehorende verbruiksproducten Referentienummer: Prov Ant - DOJO-2022/01A-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15860000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van automaten voor warme dranken, koffiezetapparaten en waterbars in een huurformule over een (verlengbare) termijn van 60 maanden en de levering van de bijbehorende verbruiksproducten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Belangrijke wijzigingen in het bestek en de inventaris, deze zijn groen gemarkeerd. Daarnaast worden enkele foto's van de toestellen van post 2 toegevoegd en een overzicht van de vragen en antwoorden van het forum.