Wit-gele Kruis Van Oost-vlaanderen Vzw

Raamovereenkomst renovatiewerken en werken op afroep



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Wit-Gele Kruis van Oost-Vlaanderen vzw
Postadres :  Jenny Tanghestraat 2, BE- 9050  Gent (Ledeberg)
Contactpersoon:  De heer Eric De Brabanter
Tel:   +32 475631104
E-mail:   ext.e.debraba@wgkovl.be
Internetadres(sen):   www.witgelekruis.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst renovatiewerken en werken op afroep  
Referentienummer:   42
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45400000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Wit-Gele Kruis van Oost-Vlaanderen vzw, Jenny Tanghestraat 2 te 9050 Gent (Ledeberg)
II.2.4. Beschrijving
Het Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen heeft over de hele provincie teamlocaties in huur of eigendom.   Dit zijn panden die gebruikt worden door verpleegkundige teams en ondersteunende diensten als vergaderlocatie en materiaalopslag en-afhaalpunt.   In verschillende panden wordt een medische consultatieruimte gerealiseerd en/of zijn er mogelijkheden tot huur door externen.   De opdrachten binnen deze raamovereenkomst bestaan uit het ontwerpen en realiseren van een teamlocatie van het Wit-Gele Kruis op basis van de standaard programmavereisten, op maat van het gebouw herwerkt, en de huissstijlrichtlijnen, tot en met het opleveren van een geschilderd gebouw, klaar voor inrichting en bemeubeling.   De opdrachtgever zal ook kleinere werken op afroep en losse herstellingen afnemen bij de in het raamcontract geselecteerde aannemers.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's (BA) en arbeidsongevallen (AO).2. Klasse 2 aannemer
Eventuele minimumeisen:
1. Bewijs van een marktconforme verzekering tegen beroepsrisico's (BA) en arbeidsongevallen (AO) waarvan de polis niet is vervallen op het moment van de indiening van de kandidatuur. Gelieve eveneens de aard van de verzekerde risico’s, het (maximaal) verzekerde bedrag en de hoogte van het eigen risico van de verzekerde (de franchise) op te geven.
2. Bewijs voorleggen dat de aannemer beschikt over een erkenning van de aannemers van Klasse 2

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van vergelijkbare projecten (totaalinrichting van (kantoor)gebouwen uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaren, met vermelding van de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren en zowel jaarbudget als totaal budget.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 en maximaal 5 referenties inzake vergelijkbare opdrachten die na 01/01/2017 voorlopig opgeleverd werden. De inschrijver verstrekt m.b.t. de opgegeven referenties volgende informatie:
o Voorwerp van de referentie (plaats, bouwprogramma, oppervlakte,…)
o Bouwkost excl. btw en studiekosten
o Periode
o Contactpersoon van de aanbestedende overheid
o Beschrijving van het project, foto’s en beeldmateriaal, plannen,…
o Attest van goede uitvoering, ondertekend door de aanbestedende overheid
Het aantal bladzijden per referentie wordt beperkt tot 2 A4 recto-verso (exclusief eventuele bijlagen).
Vereiste erkenning: Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-15  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-15
Plaatselijke tijd:   09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Plaatsbezoek tijdens offertefase van deze opdrachtEr is een verplicht plaatsbezoek voorzien aan de site in Mariakerke die als voorbeeldproject opgegeven is in de meetstaat. Op deze wijze kan de inschrijver zich een concreet beeld vormen van de verwachtingen en eisen van de opdrachtgever inzake de renovatie. Dit verplicht plaatsbezoek, dat ten minste vijf dagen voor de datum van de opening van de offerte dient te gebeuren, kan na afspraak met de opdrachtgever (tijs.demeyer@wgkovl.be) De onderaannemers beschikken over de mogelijkheid de hoofdaannemer te vergezellen bij dit plaatsbezoek, evenwel zullen geen afzonderlijke plaatsbezoeken worden georganiseerd met onderaannemers. Plaatsbezoek tijdens de later te organiseren minicompetitie Er zal steeds een voorafgaandelijk een verplicht plaatsbezoek aan de projectsite voorzien worden zodat de inschrijver zich een beeld kan vormen van de bestaande toestand en de timing van de werken. Dezelfde regels als hierboven zullen van toepassing zijn. Er zal geen enkele verrekening aanvaard worden in verband met de omvang en aard van de werken, die tijdens het plaatsbezoek vastgesteld had kunnen worden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Oost-Vlaanderen
Opgeëistenlaan, 401 ,  BE- 9000  Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-06

Annonces similaires du BDA :