Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Borgloon
Postadres : Speelhof 10, BE- 3840 Borgloon
Contactpersoon: Mevrouw Sigrid Bonneux
Tel: +32 12673604
Fax: +32 12673674
E-mail: sigrid.bonneux@borgloon.be
Internetadres(sen): www.borgloon.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Heraanleg en ontharding van het Stationsplein en aanliggende straten, nieuwbouw en verbouwing gebouwen Referentienummer: sb/22/10
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45100000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel 1: Infrastructuurwerken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Stationsplein
II.2.4. Beschrijving
Perceel 1: Infrastructuurwerken: opbreken van bestaande wegenis, de aanleg van de riolering, wegherstellingswerken, aanleg van nieuwe wegenis, bouwen van een pompstation, aanleg van een bufferbekken, groenaanleg en onderhoud, en diverse kleine ingrepen. De aannemer van perceel 1 is pilootaannemer voor beide percelen
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-03-22
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel 2: Bouwwerken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Stationsplein
II.2.4. Beschrijving
Perceel 2: Bouwwerken: nieuwbouw van een paviljoen, nieuwbouw van 2 bushaltes, verbouwing van pand tot fietsverhuur en diverse kleine ingrepen
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-03-22
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. passende bankverklaring
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Referenties van relevante opdrachten2. De inschrijver bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van: Kopie van de inschrijving op de lijst van erkende aannemers, met vermelding van categorie en klasse. Het beschikken over voldoende competentie terzake mits het aantonen van vier (4) relevante referenties. (De voorlopige oplevering dient te hebben plaatsgevonden in de laatste 5 jaar voorafgaand aan de uiterste indieningsdatum van de offerte). Met relevant worden werken bedoeld met een gelijkaardige complexiteit en grootorde. Onder gelijkaardige complexiteit en grootorde wordt verstaan: een infrastructuurproject (perceel 1) of een gebouw (perceel 2) met een vergelijkbaar concept en moeilijkheidsgraad, met een bedrag van minstens 75% van het offertebedrag. Twee (2) van de vier (4) referenties moeten betrekking hebben op perceel 1 en de andere twee (2) referenties op perceel 2. Hiertoe zal de Inschrijver per referentie de naam van het project, het adres, het bedrag, de datum van voorlopige oplevering, de gegevens van de Opdrachtgever en een attest van goede uitvoering overmaken, ondertekend door de betrokken opdrachtgever.
Eventuele minimumeisen:
1. opgave van relevante referenties
2. Bewijs van inschrijving erkende aannemers
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 7
D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-17 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-03-17
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-17
Plaatselijke tijd: 16:00
Adres: Administratief Centrum- Kanunnikenhuis, Speelhof 10 te 3840 Borgloon
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 10/10/2022De plaatsbezoeken zullen doorgaan op volgende dagen:- maandag 10 oktober 2020- maandag 17 oktober 2020De inschrijver dient zich voor het bijwonen van een verplicht plaatsbezoek in te schrijven via mail: nico.festraets@borgloon.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-03