Zorg Leuven, Welzijnsvereniging

Uitnodiging tot indienen offerte - Uitbreiding, onderhoud en ondersteuning van het toegangscontrolesysteem - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Zorg Leuven, Welzijnsvereniging
Postadres :  Andreas Vesaliusstraat 47/0001, BE- 3000  Leuven
Contactpersoon:  De heer Koen Bosmans
Tel:   +32 16248441
Fax:   +32 16248349
E-mail:   koen.bosmans@zorgleuven.be
Internetadres(sen):   www.zorgleuven.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Uitbreiding, onderhoud en ondersteuning van het toegangscontrolesysteem - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   ZL-FCD-2022-334
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  42961100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Groot-Leuven
II.2.4. Beschrijving
De aanbestedende overheid beschikt voor haar toegangscontrole tot de gebouwen over hoofdzakelijk 2 systemen: MaxiTalk-installaties en SynCore/SynGuard-installaties. Daarnaast is er op één locatie een extra toegangscontrolesysteem aanwezig op basis van AxesPlus-architectuur. Een uitgebreide beschrijving van deze bestaande systemen is opgenomen in de technische bepalingen van het bestek (zie 'VI.2 Beschrijving van de bestaande installaties').   Deze opdracht omvat het onderhoud van, ondersteuning voor, instandhouding van, eventueel herstellingen aan en aanpassingen & uitbreidingen van deze systemen voor toegangscontrole, alsook de respectievelijke randapparatuur, accessoires, software en alles wat noodzakelijk is om de goede werking van de installaties te waarborgen, voor de gebouwen van Zorg Leuven. De uitbreiding van de toegangscontrole naar nieuwe gebouwen zal steeds uitgevoerd worden op de SynCore/SynGuard-architectuur.   Deze opdracht is een gemengde opdracht gekwalificeerd als een opdracht voor leveringen in de zin van art. 2, 20° van de Wet Overheidsopdrachten.   De opdracht heeft aldus betrekking op zowel leveringen als diensten, die uiteenvallen in volgende aparte delen:   1. Algemene ondersteuning en preventief onderhoud;   2. Interventies voor curatief onderhoud;   3. Levering van verbruiksgoederen;   4. Aanpassingen of uitbreidingen van de toegangscontrole;   Een meer uitgebreide beschrijving is opgenomen in de technische bepalingen van het bestek (zie 'VI.3 Vereisten inzake de prestaties’).   Raamovereenkomst:   Deze opdracht neemt de vorm aan van een raamovereenkomst in de zin van art. 2, 35° van de Wet Overheidsopdrachten. Het betreft hier een raamovereenkomst met 1 ondernemer waarbij alle voorwaarden gekend zijn.   De raamovereenkomst legt de basisvoorwaarden vast voor alle opdrachten die door de aanbestedende overheid op deze raamovereenkomst worden geplaatst.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve of gewone uitsluitingsgronden.Door in te schrijven op deze raamovereenkomst, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat met name om het RSZ-attest en het attest van fiscale schulden.Deze bepaling is individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een offerte indienen.Bewijsmiddelen:Indien een verplichte of facultatieve uitsluitingsgrond van toepassing is op de inschrijver, mag hij bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Hiertoe bewijst de inschrijver, dat hij eventuele schade als gevolg van strafrechtelijke inbreuken of fouten heeft betaald of heeft toegezegd te zullen vergoeden, dat hij de feiten en omstandigheden heeft opgehelderd door actief mee te werken met de onderzoekende autoriteiten en dat hij concrete technische, organisatorische en personeelsmaatregelen heeft genomen die geschikt zijn om verdere strafrechtelijke inbreuken of fouten te voorkomen. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken inschrijver niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure.Voor de verplichte uitsluitingsgronden, zoals bedoeld in art. 67 van de Wet Overheidsopdrachten, geeft de inschrijver, bij aanvang van de procedure, op eigen initiatief aan of hij corrigerende maatregelen heeft genomen en voegt hij de bewijzen bij zijn offerte. De inschrijver dient tevens volgende documenten toe te voegen:- de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister volgens het bijzonder model 596.1 – 32: overheidsopdrachten dat maximaal 6 maand oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes;- de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;- de buitenlandse inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maanden oud is of geldig is conform de wetgeving van het land van herkomst op de limietdatum voor ontvangst van de offertes, certificaten inzake fiscale en sociale schulden, en een certificaat inzake niet-faling.Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is.Non-discriminatie:De aanbestedende overheid heeft, in elke fase van de plaatsingsprocedure, de mogelijkheid om de inschrijver uit te sluiten indien ze met elk passend middel aantoont dat de inschrijver de in artikel 7 van de Wet Overheidsopdrachten genoemde toepasselijke verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal en arbeidsrecht, heeft geschonden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver vermeldt in zijn offerte de algemene jaaromzet van elk van de laatste drie jaren of boekjaren. Hij voegt bij zijn offerte zijn gecertificeerde jaarrekeningen (resultatenrekening met balans) van de voorbije drie jaren of boekjaren. Uit de jaarrekeningen blijkt de totale omzet. Indien de inschrijver gebruikt maakt van verkorte jaarrekeningen, dan voegt hij een apart document toe met vermelding van de omzet. 2. De inschrijver vermeldt in zijn offerte de solvabiliteit, en de berekening van de solvabiliteit, zijnde het eigen vermogen, gedeeld door het totaal van eigen en vreemd vermogen. Hij bewijst zijn solvabiliteit aan de hand van zijn gecertificeerde jaarrekeningen (resultatenrekening met balans) van de voorbije drie jaren of boekjaren. Uit de jaarrekeningen blijkt het eigen vermogen en het vreemd vermogen.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde jaarlijkse totale omzet bedraagt minimaal 260.000 EUR.
2. De inschrijver beschikt over voldoende solvabiliteit, zijnde minimaal een gemiddelde solvabiliteit van 25% berekend op basis van de laatste 3 boekjaren.
De solvabiliteit wordt berekend als zijnde het eigen vermogen, gedeeld door het totaal van eigen en vreemd vermogen.
Voor een combinatie van ondernemers wordt dit bepaald als de som van de eigen vermogens van de inschrijvers gedeeld door de som van de totalen van vreemd vermogen en eigen vermogen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van: - het bedrag; - de datum; - een korte omschrijving van de opdracht; - de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren; - en de contactgegevens van deze opdrachtgevers. Uit de korte omschrijving moet de gevraagde info van de minimumvereisten blijken.Hij voegt bij zijn offerte de certificaten van goede uitvoering als bewijs.2. De inschrijver voegt bij zijn offerte een overzicht van de technici of technische organen, met inbegrip van hun kwalificaties en ervaring inzake MaxiTalk-systemen en SynCore/SynGuard-systemen, waarover hij beschikt bij de uitvoering van zijn technisch onderhoudsprogramma en installatiewerkzaamheden.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 certificaten van goede uitvoering voor gelijkwaardige en soortgelijke opdrachten, waarvan:
- één van onderhoud en/of installatie van een toegangscontrolesysteem op basis van de MaxiTalk-architectuur; en,
- één van onderhoud en/of installatie van een toegangscontrolesysteem op basis van de SynCore/SynGuard-architectuur.
2. De inschrijver maakt aannemelijk dat hij over de noodzakelijke personele en technische middelen en ervaring beschikt om de opdracht volgens een passend kwaliteitsniveau uit te voeren en de continuïteit te verzekeren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-31  17:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-02-28


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-04

Annonces similaires du BDA :