Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Imelda VZW
Postadres : Imeldalaan 9, BE- 2820 Bonheiden
Contactpersoon: Mevrouw Karen Soomers
Tel: +32 15506134
E-mail: karen.soomers@imelda.be
Internetadres(sen): www.imelda.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Gordijnen Referentienummer: 2022-1258
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39515100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Imelda VZW, Imeldalaan 9 te 2820 Bonheiden
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het sluiten van een raamovereenkomst voor de levering, plaatsing en herstelling van (tussen)gordijnen, rails, geleiders en haakjes.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt de bankverklaring bij zijn offerte.
2. Document wordt toegevoegd aan de offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste vergelijkbare leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht.2. De inschrijver zal een Nederlandstalige contactpersoon aanduiden dewelke kan worden gecontacteerd in het kader van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat inschrijver geeft de meest relevante referenties (min. 3) op van vergelijkbare leveringen qua omvang, aantal, productcategorie en klantenprofiel.
Per referentie wordt volgende informatie opgegeven:
- Naam klant;
- Contactpersoon klant met contactgegevens;
- Beschrijving van de opdracht: aantallen en beschrijving van de geleverde producten en eventueel bijkomende diensten;
- Attest van goede uitvoering.
2. De contactinformatie bestaat minimaal uit:
- Naam en voornaam;
- Functie;
- Telefoonnummer + mailadres.
Beschikbaarheid van generiek telefoonnummer en mailadres is aanbevolen.
Minstens dient er bevestigd te worden dat opvolging verzekerd wordt bij afwezigheid.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-16 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-03-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-16
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren teneinde zich te kunnen vergewissen van de technische specificaties van het gebouw en de gebruikte materialen.Het plaatsbezoek zal voorafgaand aan het indienen van een offerte plaatsvinden in overleg met Imelda.De inschrijver dient hiervoor contact op te nemen met Imelda via aankoop@imelda.be, waarbij de inschrijver zelf moet inschatten of hij nog voldoende tijd heeft om binnen de gevraagde termijn zijn offerte in te dienen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van het arrondissement Mechelen.
Keizerstraat 20, BE- 2800 Mechelen
Tel: +32 15288111
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbank-eerste-aanleg-antwerpen-afdeling-mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-29