Motena

Levering raamovereenkomst incontinentiemateriaal



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Motena
Postadres :  Gasthuisstraat 10, BE- 8800  Roeselare
Contactpersoon:  De heer Peter Patteeuw
Tel:   +32 51805225
E-mail:   aankopen@motena.be
Internetadres(sen):   http://www.motena.be/  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering raamovereenkomst incontinentiemateriaal  
Referentienummer:   2022-878
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  33770000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   WZC De Waterdam, Handelsstraat 37 te 8800 Roeselare / WZC De Zilverberg, Knokuilstraat 35 te 8800 Roeselare / WZC Sint-Henricus, Sint-Rochusstraat 12 te 8800 Rumbeke .(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
Levering raamovereenkomst incontinentiemateriaal  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
- Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.- Uittreksel uit het Centraal Strafregister (afgeleverd door de FOD Justitie) op naam van de firma.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Een referentielijst van gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen 3 jaar (2019, 2020 en 2021) heeft verricht. Bij elke referentie dient het volgende vermeld te worden:- het totaalbedrag excl. BTW van de leveringen per jaar- datum van de start van de leveringen- publiek- of privaatrechterlijke instantie en contactgegevens

Eventuele minimumeisen:
1. * De inschrijver moet aantonen dat er in de afgelopen drie jaar telkens circa 30 publiek- of privaatrechterlijke instanties beleverd werden per jaar.
Van deze 30 publiek- of privaatrechterlijke instanties moet de inschrijver aantonen dat er in de afgelopen drie jaar telkens minimaal 20 woonzorgcentra beleverd werden per jaar.
Van deze 30 publiek- of privaatrechterlijke instanties moet de inschrijver minimaal van de 5 voornaamste referenties een attest van goede uitvoering geven. Dit attest moet ondertekend worden door de bevoegde autoriteit van de opgegeven referentie.
Van deze 30 publiek- of privaatrechterlijke instanties moet de inschrijver minimaal 2 referenties opgeven waarvan het totaalbedrag excl. BTW van de leveringen op jaarbasis ten minste moet gelijk zijn aan het totaalbedrag excl. BTW van de ingediende offerte op jaarbasis.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-03  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-07-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-03
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Zorgbedrijf Roeselare, raadzaal (lokaal 318), Gasthuisstraat 10 te 8800 Roeselare

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-29

Annonces similaires du BDA :