Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Nieuwpoort
Postadres : Marktplein 7, BE- 8620 Nieuwpoort
Contactpersoon: Frederik Gunst
Tel: +32 58224457
E-mail: frederik.gunst@nieuwpoort.be
Internetadres(sen): http://www.nieuwpoort.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=456416
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren, plaatsen en onderhoud van schuilhuisjes openbaar vervoer en publiciteitsborden. Referentienummer: Nieuwpoort-TD-OD-2021-04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34928400
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft een opdracht voor aanneming van leveringen.
De aanbestedende overheid is niet verplicht een bepaalde hoeveelheid stadsmeubilair uit te voeren. De opgegeven hoeveelheden zijn vermoedelijk en kunnen zowel in min als in meer verschillen. De opdrachtnemer kan in geen geval beroep doen op schadevergoeding als de totale opgegeven hoeveelheden niet afgenomen worden.
De hierbij bedoelde opdracht wordt uitgevoerd tegen het onderschrijven van een overeenkomst voor de duur van 10 jaar waarbij enerzijds het stadsbestuur van Nieuwpoort de toelating verleent aan de opdrachtnemer tot het voeren van publiciteit en waarbij anderzijds de opdrachtnemer zich verbindt tot :
a. het uitvoeren van de opdracht :
- het leveren, plaatsen en onderhouden van schuilhuisjes openbaar vervoer op het grondgebied van de stad Nieuwpoort;
- het leveren, plaatsen en onderhouden van publiciteitsborden op het grondgebied van de stad Nieuwpoort;
b. het betalen van een jaarlijks vergoeding, opgegeven in de offerte;
c. het betalen van een éénmalige vaste som van 250.000 EUR, dit onafhankelijk van het aantal schuilhuisjes en infoborden;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-21
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van vragen, wordt de vragenlijst nummer 1 met antwoorden op de vragen gepubliceerd.