Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Antwerpen
Postadres : Grote Markt 1, BE- 2000 Antwerpen
Contactpersoon: Christel Tijms
Tel: +32 33384610
E-mail: christel.tijms@antwerpen.be
Internetadres(sen): https://www.antwerpen.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=459205
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichting inkom brandweerkazerne Noorderlaan Referentienummer: Antwerpen-GAC_2021_01783-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45421153
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De reorganisatie van de inkomzone van de brandweerkazerne Post Noord heeft als doel een duidelijkere ontvangst te organiseren voor bezoekers, de toegang tot het gebouw beter te controleren
en een degelijk comfort te realiseren voor onthaalmedewerkers (akoestisch, thermisch, ergonomisch,…). Eveneens dient er een comfortabele wachtzone voor bezoekers te zijn en worden er
een aantal kleinere informele ruimtes voor meetings ontworpen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Noorderlaan 69, Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Herinrichting inkom brandweerkazerne Noorderlaan
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-26 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 120 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-23