Autonoom Provinciebedrijf Toerisme Provincie Antwerpen

Productie en levering basisinfrastructuur elementen Bels Lijntje



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Autonoom Provinciebedrijf Toerisme Provincie Antwerpen
Postadres :  Koningin Elisabethlei 22, BE- 2018  Antwerpen
Contactpersoon:  Michiel Debie
Tel:   +32 32405312
E-mail:   michiel.debie@kempen.be
Internetadres(sen):   www.provincieantwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=458780


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Productie en levering basisinfrastructuur elementen Bels Lijntje  
Referentienummer:   Prov Ant - DOJO-TPA/BL/INFRA-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34928000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Produceren en leveren van basisinfrastructuur elementen volgens de door ons geleverde ontwerpen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE21
Voornaamste plaats van uitvoering:   Provincie Antwerpen en provincie Noord-Brabant (Nederland)
II.2.4. Beschrijving
Produceren en leveren van basisinfrastructuur elementen volgens de door ons geleverde ontwerpen.(bank, vuilnisbak, fietssteun, informatiebord, .)  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
1 mogelijke verlenging met een jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-24  07:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-21

Annonces similaires du BDA :