Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : VZW Verenigde Ziekenhuizen van Waas en Durme
Postadres : Moerlandstraat 1, BE- 9100 Sint-Niklaas
Contactpersoon: De heer Ivan Byl
Tel: +32 37602877
Fax: +32 37602429
E-mail: ivan.byl@vitaz.be
Internetadres(sen): www.vitaz.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Indirecte Immunofluorescentie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022/AKD/IB/1104
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33696500
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Zie bestek
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het vervangen van het bestaande systeem dat gebruikt wordt voor detectie van antineutrofiele cytoplasmatische antistoffen (ANCA). Vandaag gebeuren de analyses op een Zenit SP systeem volgens de technologie van indirecte immunofluorescentie. De aanbesteder wenst via de opdracht een systeem aan te kopen dat het bestaande proces zoveel als mogelijk verder automatiseert en waarbij de detectie van de antineutrofiele cytoplasmatische antistoffen (ANCA) gebeurt door middel van immunofluorescentie microscopie. Belangrijk is ook dat de handelingen die vandaag automatisch verlopen voor het bepalen van de analyses, in de toekomst op het nieuwe systeem ook automatisch gaan verlopen. De toekomstige opdrachtnemer dient ook alle nodige reagentia en verbruiksmaterialen te kunnen leveren binnen de opdracht om de nodige analyses te kunnen uitvoeren. Het systeem dat de aanbesteder nodig heeft moet minimaal de parameters kunnen bepalen die zijn opgenomen in de bijlage “inventaris”. Deze opdracht is opgedeeld in volgende posten: • Post 1: Systeem • Post 2: Parameters Plaats van installatie van het systeem: Vitaz Ziekenhuis – Labo campus Moerland – Moerlandstraat 1 – 9100 Sint Niklaas
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De gecumuleerde omzet bedraagt minimaal 150.000 euro excl. BTW;
De gecumuleerde omzet = (omzetcijfer jaar n-1) + (omzetcijfer jaar n-2) + (omzetcijfer jaar n-3) waarbij ‘n’ staat voor het lopende boekjaar van de inschrijver.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een referentielijst van gelijkaardige opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht te tellen vanaf de publicatiedatum met vermelding van een korte beschrijving, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren incl. coördinaten van de contactpersoon (adres, telefoon, e-mail).
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver die zich kandidaat stelt dient minimum drie referenties op te geven.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-11 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-04-09
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Justitieplein 1, BE- 9620 Dendermonde
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-20