Az Delta Vzw

Ontwikkeling en uitbouw van een digitaal platform



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ Delta vzw
Postadres :  Deltalaan 1, BE- 8800  Roeselare
Contactpersoon:  De heer Kevin Verhamme
Tel:   +32 51237612
E-mail:   procurement@azdelta.be
Internetadres(sen):   www.azdelta.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
ontwikkeling en uitbouw van een digitaal platform  
Referentienummer:   AZD_2021_110
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  72413000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
357643.50  EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Delta vzw, Deltalaan 1 te 8800 Roeselare
II.2.4. Beschrijving
AZ Delta wil digitaal het verschil maken voor al onze externe partners (patiënten, mantelzorgers, huisartsen, eerstelijnszorgverleners, leveranciers, potentiële medewerkers.). Wij zijn als ziekenhuis slechts één schakel in het zorgtraject van onze patiënten. Aan de hand van het digitale platform willen we de betrokken actoren zo veel mogelijk ondersteunen doorheen het volledige traject (transmuraal) met als doel tijdens iedere fase bij te dragen aan een kwaliteitsvolle zorg. Dit gaat dus van preventie tot continuïteit van zorg na ontslag. Het digitale platform moet de samenwerking faciliteren.   Het platform moet daarnaast potentiële werknemers aantrekken, via een goed uitgebouwd onderdeel rond vacatures.   Het digitale platform moet ook de patiëntenparticipatie bevorderen. Hoe dit platform er zal uit zien en welke functionaliteiten het platform bevat is nog niet duidelijk. We doen dan ook graag een beroep op de digitale experten om het best mogelijke en meest innovatieve digitale platform voor ons te ontwikkelen.   Enerzijds verwachten we de uitwerking van een innovatief concept voor het digitaal portaal met aandacht voor duurzaamheid en toegankelijkheid, passend in de digitale strategie van AZ Delta. Anderzijds dient het concept systematisch uitgerold te worden in de praktijk.   Er wordt geen klassieke website verwacht, maar een innovatief geïntegreerd digitaal platform dat interactie tussen verschillende actoren toelaat. Innovatieve toepassingen zoals AI -machine learning, AR, personalisatie homepage per patiënt? Chatbots (tekst … kunnen hierbij aanbod komen als blijkt uit de strategie dat deze een significante meerwaarde bieden. Het is aan de opdrachtnemer om de mogelijkheden uit te zoeken en de relevantie af te toetsen met de opdrachtgever.   We zien dit project als een langdurig traject waarbij we het digitaal platform steeds verder willen ontwikkelen. In een eerste fase willen we dus een kwaliteitsvol en duurzaam, future-proof platform om het daarna (over de periode van een aantal jaar) verder te ontwikkelen met bijkomende innovatieve functionaliteiten.   Een voorstel van concept wordt verwacht van de inschrijver en wordt verder beschreven in de technische bepalingen. Het voorstel maakt integraal deel uit van de gunningscriteria.   De opdracht wordt geplafonneerd op EUR250.000,- over de duurtijd van de opdracht.   Algemene opmerkingen m.b.t het lastenboek en de gunningsprocedure   Dit lastenboek is met de grootste zorgvuldigheid opgebouwd door AZ Delta om zo volledig en correct mogelijk   de gewenste functionaliteiten met de technische voorwaarden te kunnen beschrijven. Alle meegedeelde   gegevens zijn indicatief en kunnen door de snelle evolutie en de bijzondere situatie waarin AZ Delta zich   bevindt wijzigen. Bijgevolg is Art 86 van het KB van 15 juli 2011 (verbetering van offertes) van toepassing.   Gezien de aard van de opdracht en de prijsbepaling heeft de kandidaat de mogelijkheid om in dit lastenboek op   maat van de te leveren diensten, een aanvulling of wijziging te formuleren in bijlage mits een duidelijke   verwijzing naar de overeenkomstige rubriek.   De kandidaat bevestigt door zijn deelname uitdrukkelijk dat hij over alle nuttige en noodzakelijke informatie   beschikte om de offerte in te dienen in antwoord op het lastenboek. In geval van onduidelijkheden of   vermeende fouten dient de kandidaat op de in het lastenboek uiteengezette wijze om toelichting te vragen.   De kandidaat wordt door indiening van offerte onherroepelijk geacht kennis genomen te hebben van en de   consequenties te beseffen van het bijzondere karakter van de activiteiten van AZ Delta m.b.t. de   dienstverlening.   Van de kandidaten wordt verondersteld dat zij een grondige kennis opbouwen van de plaatsen, organisatie en   systemen en van alle bijzonderheden, moeilijkheden en dienstbaarheden, die zich tijden.(zie opdrachtdocumenten)  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2021/S 227-597920

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1:  ontwikkeling en uitbouw van een digitaal platform

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-09-15

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   WIJS bvba
Postadres:   Foreestelaan 1, BE- 9000  Gent
Tel:   +32 93352280
Fax:   +32 93300983
E-mail:   bart@netlash.com
NUTS-code:   BE
Internetadres:   www.dukeandgrace.com
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   NEE

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269601
E-mail:   koophandel.gent.rpr.kortrijk@just.fgov.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling.Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk.Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-16

Annonces similaires du BDA :