Az Klina

Aankoop, levering, installatie en onderhoud van een robot voor neurochirurgie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ Klina
Postadres :  Augustijnslei 100, BE- 2930  Brasschaat
Contactpersoon:  Mevrouw Peggy Reyntjens
Tel:   +32 36505027
E-mail:   peggy.reyntjens@klina.be
Internetadres(sen):   www.klina.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop, levering, installatie en onderhoud van een robot voor neurochirurgie  
Referentienummer:   AZ Klina OO2022-167
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  33100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Klina, Augustijnslei 100 te 2930 Brasschaat
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht wordt uitgeschreven door vzw Algemeen Ziekenhuis Klina, Augustijnslei 100, 2930 Brasschaat, KBO nr. 0434.302.850, verder ook aangeduid als de “Aanbesteder” en “AZ Klina”. De persoon aan wie de overheidsopdracht zal worden toegewezen, wordt aangeduid als “weerhouden inschrijver”.   Voor meer info over AZ Klina kan u de website raadplegen: https://www.azklina.be.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-01-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Kredietwaardig: Om de financiële draagkracht van de kandidaat te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke kandidaat zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingA Zeer Laag risicoB Laag risicoC Gemiddeld risicoD Hoog risicoE Geen ScoreMeer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via https://www.creditsafe.be/ 2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage van het KB van 18 april 2017.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.4. Verzekering voor arbeidsongevallen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook A, B of C te zijn.
2. Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt
3. Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's aanleveren inclusief bedrag
4. Bewijs van verzekering tegen arbeidsongevallen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Er worden van de kandidaat drie referenties verwacht voor gelijkaardige dienstverlening aan gelijkaardige ziekenhuizen. Attesten van goede uitvoering zijn een pluspunt doch niet strikt vereist.Met betrekking tot elke opdracht worden volgende gegevens vermeld: de naam van de instelling, aantal bedden, de identificatiegegevens van de contactpersoon bij de instelling, de integratie van de software met de andere software van het betrokken ziekenhuis de (geraamde) waarde van de opdracht, de datum van opstart van de opdracht, de datum van de oplevering en, desgevallend, een attest van goede uitvoering van de opdrachtgever. Beschrijving van de functionaliteiten van de software en de gebruiksvriendelijkheid Waarborgen/mechanismen om de continuïteit te waarborgenDe kandidaat vermeldt duidelijk per relevante referentie:* De contactgegevens van de lokale overheid* Aantal werknemers en aantal locaties bij de betrokken opdrachtgevers* Korte beschrijving op welke componenten van de soft- en hardware en op welke aspecten van dienstverlening de referentie betrekking heeft* Duidelijke aanduiding of de opdracht uitgevoerd werd als hoofdaannemer of onderaannemer/ partner. 2. Continuïteitsgarantie toestel en onderhoud, onderdelen, identieke disposables3. Beschrijving van het team onderhoudstechnici, applicatiespecialistenen customer support

Eventuele minimumeisen:
1. lijst van de voornaamste leveringen.
2. Beschrijf hoe de continuïteit van de beschikbaarheid van onderdelen wordt gegarandeerd.
Omschrijf de toeleveringsketen, van productie tot levering van de toestellen
*de locatie(s) van productie- en
distributiefaciliteit(en).
*noodplannen en garanties m.b.t. de toeleveringszekerheid en/of zekerheid van dienstverlening in geval van calamiteiten.
* bedrijfsstructuur
3. Een beschrijving van het team in de regio die kan ingezet worden voor installaties, preventief en correctief onderhoud: aantal personen, scholingsgraad, jaren ervaring, uitvalsbasis, locatie van stock van onderdelen.
Beschrijving van het die kan ingezet worden voor training en opleiding, aantal, scholingsgraad, jaren ervaring.
Beschrijving van de bereikbaarheid van de helpdesk (uurregeling), aantal Nederlandstalige medewerkers


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-18  08:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-10-18
Plaatselijke tijd:   08:00
Adres:   Aankoopdienst, Augustijnslei 100 te 2930 Brasschaat

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank
Bolivarplaats 20,  BE- 2000  Antwerpen
Tel:   +32 32578011

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-01

Annonces similaires du BDA :