Stad Beringen

Raamovereenkomst - Leveren van verkeerssignalisatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Beringen
Postadres :  Collegestraat 1, BE- 3580  Beringen
Contactpersoon:  Mevrouw Krisja Boons
Tel:   +32 11430326
E-mail:   krisja.boons@beringen.be
Internetadres(sen):   www.beringen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Werkplaatsen
Postadres :  Nijverheidspark 24, BE- 3580  Beringen
Contactpersoon:  Mevrouw Dorien Vanhees
Tel:   +32 11436740
E-mail:   dorien.vanhees@beringen.be
Internetadres(sen):   www.beringen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst - Leveren van verkeerssignalisatie  
Referentienummer:   L2022bkr035
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34920000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE224
Voornaamste plaats van uitvoering:   Werkplaatsen, Nijverheidspark 24 te 3580 Beringen
II.2.4. Beschrijving
De opdracht voorziet in de levering van verkeerssignalisatie gedurende 12 maanden. Er kunnen twee stilzwijgende verlengingen zijn, telkens voor een periode van 12 maanden.   De overeenkomst is opzegbaar door beide partijen, de opzegging gebeurt dan met aangetekend schrijven.   Na de laatste verlenging zal in ieder geval geen enkele nieuwe bestelling kunnen gebeuren in uitvoering van dit contract.   Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de leverancier hiervoor geen schadevergoeding eisen.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Er kunnen 2 stilzwijgende verlengingen zijn.   Na de laatste verlenging zal in ieder geval geen enkele nieuwe bestelling kunnen gebeuren in uitvoering van de opdracht.   De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht op te zeggen mits inachtname van een opzegtermijn van minstens 90 kalenderdagen voor het einde van de basisopdracht of van ee.(zie opdrachtdocumenten)  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver toont aan dat de jaarlijkse omzet minimaal het dubbel van het bedrag van de offerte bedraagt.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Uit deze lijst moeten minimum 3 gelijkaardige (zowel naar aard als naar bedrag) referenties blijken.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-29  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-12-28
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-09-29
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-prodecure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-29

Annonces similaires du BDA :