Gemeentebestuur Aalter

Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstellen dienstverlener voor afkoppelingsadvies en keuring - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Aalter
Postadres :  Europalaan 22, BE- 9880  Aalter
Contactpersoon:  De heer Bram Lips
Tel:   +32 93749913
Fax:   +32 93252240
E-mail:   overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen):   www.aalter.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstellen dienstverlener voor afkoppelingsadvies en keuring - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   22d0045
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Aalter
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: afkoppelingsadvies, opmaak afkoppelingsstudie en keuring naar aanleiding van de aanleg van gescheiden riolering.   De overheidsopdracht wordt beschouwd als een raamovereenkomst tegen prijslijst.   De bestellingen gebeuren steeds via aparte bestelbon aan de hand van de noodwendigheden.   Deze opdracht is een klantenopdracht, d.w.z. dat de opdracht uitgevoerd wordt door middel van deelbestellingen naargelang van de werkelijke behoeften.   Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de dienstverlener geen exclusiviteitrecht. Er kunnen gedurende de geldigheidsduur van het contract prestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door andere dienstverlener. De dienstverlener kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.   Plaats van dienstverlening: privé-eigendommen op het grondgebied van gemeente Aalter.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Geen
Eventuele minimumeisen:
1. n.v.t.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Getuigschrift van afkoppelingsadviseur en keurder privé-riolering uitgereikt door de vzw Vlario.2. Plan van aanpak met minimale vermelding van informatie zoals beschreven in I.10 gunningscriteria.3. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.4. Eventueel een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.

Eventuele minimumeisen:
1. 1
2. Zie gunningscriteria
3. Zie gunningscriteria
4. 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-13  09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-01-11


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349470
Fax:   +32 22349462
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-19

Annonces similaires du BDA :