Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Boechout
Postadres : Heuvelstraat 91, BE- 2530 Boechout
Contactpersoon: Mevrouw Inge Diels
Tel: +32 34600647
Fax: +32 34600697
E-mail: Inge.Diels@boechout.be
Internetadres(sen): www.boechout.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaakonderhoud Jan Frans Willemsschool Referentienummer: JZP/2022/015
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90919300
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Jan Frans Willemsschool, Jef Van Hoofplein 22 te 2530 Boechout
II.2.4. Beschrijving
Periodiek schoonmaken van een schoolgebouw inclusief het reinigen van de ramen.
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Verlenging 1: van 1/11/2023 tot 31/10/2024 (366 kalenderdagen) Verlenging 2: van 1/11/2024 tot 31/10/2025 (365 kalenderdagen) Verlenging 3: van 1/11/2025 tot 31/10/2026 (365 kalenderdagen)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.3. Verklaring betreffende het zakencijfer over de laatste 3 jaar, waarbij het zakencijfer voor de algemene (niet-industriële) schoonmaak min. 1.500.000 EUR per jaar bedraagt.
Eventuele minimumeisen:
1. Attest
2. Attest
3. Verklaring
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van schoolgebouwen. Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten (basis en /of secundaire scholen) wordt vooropgesteld over de laatste 3 jaren in een straal van 25 km.De inschrijver voegt bij zijn offerte een recente en controleerbare lijst met referenties (met naam en telefoonnummer van de contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan.Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht. (minimum 50.000 EUR/jaar/school voor schoonmaak)2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.3. De volgende bewijsstukken worden gevraagd:* Een geldig ABSU – attest.* Een geldig ISO 9002 en ISO 14001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.* Een geldig VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.4. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van school-/kantoorgebouwen. Een controleerbare lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (incl. naam en telefoonnummer contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan. Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. Referenties
2. Attest/ cv
3. Attest/ certificaat
4. Referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-20 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-01-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-20
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: de raadzaal van het gemeentehuis
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 02/09/2022 om 10.00Bij het plaatsbezoek worden de voorhande zijnde plannen en het poetsprogramma overgemaakt aan de inschrijvers.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Mechelen
Keizerstraat 20, BE- 2800 Mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-11