Gemeente Kruisem

Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwen van administratief centrum Zingem voor extra filiaal bibliotheek - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Kruisem
Postadres :  Markt 1, BE- 9770  Kruisem
Contactpersoon:  De heer Lieven Van Laer
Tel:   +32 93337114
Fax:   +32 93337113
E-mail:   lieven.vanlaer@kruisem.be
Internetadres(sen):   www.kruisem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeente Kruisem
Postadres :  Markt 1, BE- 9770  Kruisem
Contactpersoon:  De heer Lieven Van Laer
Tel:   +32 93337114
Fax:   +32 93337113
E-mail:   lieven.vanlaer@kruisem.be
Internetadres(sen):   www.kruisem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwen van administratief centrum Zingem voor extra filiaal bibliotheek - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2021/030
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45212330
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE235
Voornaamste plaats van uitvoering:   Site Zingem > Administratief centrum Zingem
II.2.4. Beschrijving
De voormalige bibliotheek van Zingem werd tijdelijk ondergebracht in de oude pastorij. Door de fusie van de gemeente Kruishoutem en Zingem werd er beslist om in Zingem een extra filiaal van de hoofdbibliotheek te voorzien op het gelijkvloers van het administratief centrum (voormalig gemeentehuis Zingem). Daarom moet een deel van het gelijkvloers verbouwd worden. De opdracht omvat alle bouwwerken (afbraakwerken, vloer, plafonds, technieken en vast meubilair) om het filiaal van de bib naar deze locatie te verhuizen. De rest van het gebouw dient ondertussen in gebruik te blijven (administratieve diensten).  
II.2.7. Looptijd
60   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties van gelijkaardige dienstverlening

Eventuele minimumeisen:
1. minimaal 3 referenties van gelijkaardige dienstverlening met vermelding van het bedrag en de contactgegevens van de referenties (naam contactpersoon, tel en email). Het opdrachtgevend bestuur houdt zich de mogelijkheid voor om contact op te nemen met de opgegeven referenties en deze te verifiëren.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-09  10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-08


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Voor het plaatsbezoek wordt er vooraf een afspraak gemaakt met Lieven Van Laer op het nummer 09/333 71 14.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State,  BE  nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-10

Annonces similaires du BDA :