Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

Multilaterale raamovereenkomst schoonmaak op afroep



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) vzw
Postadres :  Leopoldstraat 26, BE- 2000  Antwerpen
Contactpersoon:  Mevrouw Assunta Lombardo
Tel:   +32 32177466
E-mail:   assunta.lombardo@zna.be
Internetadres(sen):   www.zna.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Multilaterale raamovereenkomst schoonmaak op afroep  
Referentienummer:   2022-1877
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   ZNA alle sites, www.zna.be te Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
ZNA wenst een multilaterale raamovereenkomst af te sluiten voor volgende diensten op verschillende sites:   * schoonmaakwerkzaamheden na het renoveren van afdelingen en schoonmaakwerkzaamheden ter aanvulling van het personeel van de dienst Housekeeping ZNA bij bijzondere omstandigheden (op voorhand geplande werken). Vanaf het ogenblik dat ZNA de vraag stelt om personeel in te zetten, dient deze vraag beantwoord te worden binnen maximaal 5 werkdagen met bevestiging beschikbaarheid personeel voor de opgegeven periode(s).   * schoonmaakwerkzaamheden bij calamiteiten (niet op voorhand geplande werken). Vanaf het ogenblik dat ZNA de vraag stelt om personeel in te zetten, dient deze vraag beantwoord te worden binnen maximaal 24 uur met bevestiging beschikbaarheid personeel voor de opgegeven periode(s).   Tools en materialen worden ter beschikking gesteld door de aanbestedende overheid. Enkel in zeer uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat ZNA aan de inschrijver vraagt om extra machines/materialen ter beschikking te stellen.   Verdeelsleutel voor de verschillende deelnemers van de raamovereenkomst (gunning van de afroepen): huidige raamovereenkomst wordt gesloten met maximaal 5 ondernemers. Alle voorwaarden worden in de raamovereenkomst bepaald. De deelnemers zullen niet opnieuw in mededinging gesteld worden.   De op deze raamovereenkomst gebaseerde opdrachten (afroepen) zullen gegund worden op basis van een cascadesysteem:   1) De opdracht (afroep) wordt altijd gegund aan de inschrijver die als eerste staat gerangschikt op basis van de gunningscriteria, en die alsdan met andere woorden de opdrachtnemer van deze opdracht (afroep) wordt. Deze opdrachtnemer wordt standaard de ontvanger van de opeenvolgende bestelbonnen in uitvoering van deze raamovereenkomst.   2) Wanneer de voornoemde opdrachtnemer de bestelling (afroep) niet kan uitvoeren conform de vereisten van het bestek (bijvoorbeeld binnen de vooraf gestelde termijn), kan de aanbestedende overheid volgens de rangschikking de volgende inschrijver contacteren en hem, voor deze bestelling, zonder mededingingstelling en volgens de bepalingen van zijn offerte, de opdracht (afroep) in kwestie gunnen. Indien nodig kan dit zelfde procédé ook worden toegepast op de volgende deelnemers.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Geen

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Meer info op https://www.creditsafe.be.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingScore A: Zeer laag risicoScore B: Laag risicoScore C: Gemiddeld risicoScore D: Hoog risicoScore E: Geen scoreVoor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient "A, B of C" te zijn.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver beschrijft 3 soortgelijke (volgens de aard van de gevraagde dienstverlening) referentieprojecten die gedurende de afgelopen periode van maximaal 3 jaar werden verricht, met vermelding van de waarde van de opdracht, de periode, de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, de contactpersonen en contactgegevens.2. Bij indiening van zijn offerte bevestigt de inschrijver dat hij en de tewerkgestelde personeelsleden het Nederlands machtig zijn.

Eventuele minimumeisen:
1. Aanleveren van 3 referenties waarvan minstens 1 betrekking heeft op de ziekenhuissector. De inschrijver voegt voor de drie referenties telkens een attest van goede uitvoering toe.
2. de inschrijver voegt een verklaring op eer toe dat hij en het tewerkgesteld personeel het Nederlands machtig zijn.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-08  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-09-08
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   ZNA Erasmus, Aankoopdienst

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het Gerechtelijk Arrondissement Antwerpen
Bolivarplaats 20,  BE- 2000  Antwerpen
Tel:   +32 32578011

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-05

Annonces similaires du BDA :