Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zorgbedrijf Sakura
Postadres : Polderstraat 2, BE- 9160 Lokeren
Contactpersoon: De heer Bart D'hanis
Tel: +32 92350115
E-mail: bart.dhanis@zorgbedrijfsakura.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijfsakura.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
verbouwing van WTD met uitbreiding nieuwbouw van kantoor en magazijn Referentienummer: S2022-20/5020
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262800
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Polderstraat 2 Lokeren
II.2.4. Beschrijving
verbouwing van WTD met uitbreiding nieuwbouw van kantoor en magazijn
II.2.7. Looptijd
230 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.Het toegangsrecht zal worden aangetoond door nazicht van de attesten waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met zijn betalingsverplichtingen inzake sociale en fiscale (vennootschapsbelasting en BTW) bijdragen volgens de artikelen 62 en 63 van het K.B. Plaatsing.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerpvan de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum ofvan de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover debetrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste 3 jaar
Eventuele minimumeisen:
1. Uit deze verklaring moet blijken dat de opdrachtnemer in een financieel gezonde toestand verkeert
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Lijst met minimaal de vijf voornaamste klanten gedurende de afgelopen drie jaar met het totaal bedrag van de leveringen, te staven met certificaten van goede uitvoering van de vermelde firma's2. Studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener en/of het ondernemingskader en in het bijzonder van de verantwoordelijke;3. Verklaring van de werktuigen, het materiaal en de technische uitrusting met kopies van recente certificaten opgesteld door de erkende officiële diensten of instituten voor kwaliteitscontrole
Eventuele minimumeisen:
1. De totale kost van deze gerealiseerde projecten moet vergelijkbaar zijn met de voorliggende opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-05 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-01-03
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-05
Plaatselijke tijd: 09:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-25