Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : stad Kortrijk
Postadres : Grote Markt 54, BE- 8500 Kortrijk
Contactpersoon: Mevrouw Steffi Depraetere
Tel: +32 56278457
E-mail: steffi.depraetere@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : gratis digitaal via de website e-notification (https://enot.publicprocurement.be)
Postadres : Wetstraat 51, BE- 1040 Brussel
E-mail: e.proc@publicprocurement.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren en implementeren van hard- en software voor handhaving d.m.v. Scancar Referentienummer: 2022/2660
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 98351110
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: stad Kortrijk, Grote Markt 54 te 8500 Kortrijk
II.2.4. Beschrijving
Leveren en implementeren van : - Scanapparatuur voor parkeerhandhaving, te plaatsen op een door Stad Kortrijk aangeleverd (elektrisch) voertuig. TYPE: Nissan Leaf - Software ‘centraal beheersysteem’ inclusief koppelingen naar diverse bestaande softwaretoepassingen. - Applicatie (Android) voor de volgende parkeerwachters - Onderhoud scanapparatuur - Software-onderhoud - Opleiding De opdracht heeft betrekking op volledige systeemintegratie van de scanoplossing, benodigde interfaces, het plaatsen en aansluiten van apparatuur, inclusief het programmeren en operationeel inbedrijfstellen. Volledige systeemintegratie betekent dat de verschillende genoemde componenten functioneel optreden als één geheel en aan de eisen voldoen. De opdrachtnemer dient een correct geparametreerd systeem aan te leveren. Dit betekent dus dat de verzameling van gegevens die nodig zijn om het systeem operationeel te maken, gedaan wordt door de opdrachtnemer. Het opmaken van een up-to-date digitaal parkeerplan is onderdeel van de opdracht.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. financiële draagkracht bewezen door indienen offerte
Eventuele minimumeisen:
1. Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver de nodige financiële draagkracht te bezitten voor het kunnen uitvoeren van deze overheidsopdracht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Referenties
Eventuele minimumeisen:
1. min. 2 opdrachten voor het aanleveren van data in functie van digitale parkeerhandhaving inclusief automatische kentekenherkenning (ANPR) met een scanvoertuig in de laatste 3 jaar. De referenties moeten vergezeld zijn van een attest van goede uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-30 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-19