Trud Or Vzw

HUUR EINDEJAARSVERLICHTING 2022-2025



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Trud Or VZW
Postadres :  Minderbroedersstraat 6, BE- 3800  Sint-Truiden
Contactpersoon:  Bram Deltour
Tel:   +32 477584473
E-mail:   bram@shopandthecity.be
Internetadres(sen):   www.shopandthecity.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=452168


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
HUUR EINDEJAARSVERLICHTING 2022-2025  
Referentienummer:   Trud'Or VZW-2022-3837-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  51110000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Aanstellen dienstverlener voor het huren, plaatsen, demonteren, opslaan, ondehrouden en herstellen van energiezuinige eindejaarsverlichting/ decoratie tijdes de eindejaarsperiode van 2022-2025 in het centrumwinkelgebied van Sint-Truiden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE224
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse stedelijke locaties
II.2.4. Beschrijving
Aanstellen dienstverlener voor het huren, plaatsen, demonteren, opslaan, ondehrouden en herstellen van energiezuinige eindejaarsverlichting/ decoratie tijdes de eindejaarsperiode van 2022-2025 in het centrumwinkelgebied van Sint-Truiden.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-11-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2025-10-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-12  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De termijn gedurende dewelke de inschrijver door zijn offerte gebonden blijft, bedraagt 120 kalenderdagen, te rekenen vanaf de limietdatum voor ontvangst van de offertes.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 222349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-12

Annonces similaires du BDA :