Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Trud Or VZW
Postadres : Minderbroedersstraat 6, BE- 3800 Sint-Truiden
Contactpersoon: Bram Deltour
Tel: +32 477584473
E-mail: bram@shopandthecity.be
Internetadres(sen): www.shopandthecity.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=452168
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
HUUR EINDEJAARSVERLICHTING 2022-2025 Referentienummer: Trud'Or VZW-2022-3837-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 51110000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Aanstellen dienstverlener voor het huren, plaatsen, demonteren, opslaan, ondehrouden en herstellen van energiezuinige eindejaarsverlichting/ decoratie tijdes de eindejaarsperiode van 2022-2025 in het centrumwinkelgebied van Sint-Truiden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse stedelijke locaties
II.2.4. Beschrijving
Aanstellen dienstverlener voor het huren, plaatsen, demonteren, opslaan, ondehrouden en herstellen van energiezuinige eindejaarsverlichting/ decoratie tijdes de eindejaarsperiode van 2022-2025 in het centrumwinkelgebied van Sint-Truiden.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-11-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-10-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-12 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De termijn gedurende dewelke de inschrijver door zijn offerte gebonden blijft, bedraagt 120 kalenderdagen, te rekenen vanaf de limietdatum voor ontvangst van de offertes.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 222349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-12