Ziekenhuis Oost-limburg

Leveren van apparatuur voor fysische revalidatie voor het Ziekenhuis Oost-Limburg



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Ziekenhuis Oost-Limburg
Postadres :  Schiepse Bos 6, BE- 3600  Genk
Contactpersoon:  De heer Benny Stevens
Tel:   +32 89325050
E-mail:   benny.stevens@zol.be
Internetadres(sen):   www.zol.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leveren van apparatuur voor fysische revalidatie voor het Ziekenhuis Oost-Limburg  
Referentienummer:   2022-185
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  37440000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE224
Voornaamste plaats van uitvoering:   Ziekenhuis Oost-Limburg, Schiepse Bos 6 te 3600 Genk
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze opdracht:   Onderhavige opdracht is een opdracht voor leveringen en heeft als voorwerp het leveren van apparatuur voor fysische revalidatie in het kader van een nieuwbouw voor het ziekenhuis Oost-Limburg voor de inrichting van de afdeling fysische revalidatie. Naast de aankoop en levering van de toestellen wordt er ook een onderhoudscontract afgesloten.   Voor de zaal fysische revalidatie dienen er toestellen aangekocht te worden voor de inrichting van verschillende revalidatietrajecten waaronder rug- en nekrevalidatie, oncologische revalidatie, en andere pathologie gebonden trajectenrevalidatie.   Leverplaats:   De toestellen dienen te worden geleverd in het nieuwe R-gebouw van Campus Sint-Jan, Schiepse Bos 6, 3600 Genk. De modaliteiten omtrent de levering dienen voorafgaandelijk te worden afgetoetst met de coördinator paramedisch manager.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-09-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het offerteformulier dient vergezeld te zijn van volgende stukken:I.11.1 Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden)De impliciete verklaring op erewoord Het loutere feit van de indiening van de offerte vormt de impliciete verklaring op erewoord van de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de verplichte & facultatieve uitsluitingsgevallen en dat de uitsluitingsgrond in verband met fiscale en sociale schulden evenmin van toepassing is. Wanneer de inschrijver zich in een uitsluitingsgeval bevindt en corrigerende maatregelen doet gelden, slaat de impliciete verklaring op erewoord niet op elementen die verband houden met de betreffende uitsluitingsgrond. In dat geval voegt de inschrijver een schriftelijke beschrijving van de genomen maatregelen toe aan diens offerte. De toepassing van de impliciete verklaring geldt enkel in zoverre de documenten of certificaten betreffende de uitsluitingsgevallen voor de Aanbestedende Overheid kosteloos toegankelijk zijn via de in artikel 73, § 4, van de Overheidsopdrachtenwet bedoelde databanken (voor Belgische ondernemingen: sociale en fiscale schulden – staat van faillissement en gelijkaardige toestanden). Bijgevolg dient de inschrijver wel een recent uittreksel uit het strafregister toe te voegen aan zijn offerte.Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be.U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient zijn draagkracht aan te tonen door het overmaken van volgende informatie:
Eventuele minimumeisen:
1. - Door een verklaring waaruit blijkt dat de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt minstens gelijk is aan 100.000 euro excl. btw over ten hoogste elk van de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
- Het eigen vermogen van de onderneming mag niet negatief zijn in meer dan één van de drie recentste neergelegde jaarrekeningen. De drie recentste jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft dienen hiervoor te worden toegevoegd.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient zijn draagkracht aan te tonen door het overmaken van volgende informatie:

Eventuele minimumeisen:
1. - De inschrijver dient minstens drie (3) referenties in de afgelopen drie (3) jaar van gelijkaardige opdrachten (leveren van revalidatie en/of cardiale toestellen) te vermelden en hun respectievelijke jaaromzet. Voor elke referentie dient de inschrijver contactgegevens van de klant toe te voegen.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om contact op te nemen met de vermelde klant.
Voor iedere referentie dient volgende informatie te worden aangeleverd:
o Naam en contactgegevens klant
o Datum en periode (minimale eis: einddatum dient minimaal in de afgelopen drie jaar te liggen)
o De uitgevoerde levering (minstens: éénmalig leveren van minstens 10 toestellen)
o Bedrag van de opdracht (minstens 10.000 euro excl. btw)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-18  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-12-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-18
Plaatselijke tijd:   11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-07

Annonces similaires du BDA :