Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Bonheiden
Postadres : Jacques Morrensplein 10, BE- 2820 Bonheiden
Contactpersoon: De heer Rudy Rey
Tel: +32 15502831
Fax: +32 15502839
E-mail: rudy.rey@bonheiden.be
Internetadres(sen): www.bonheiden.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onze-Lieve-Vrouwkerk Bonheiden - Dakwerken Lot 1 en Lot 2 Referentienummer: 2021/RR-419
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45454100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Kerkplein, 2820 Bonheiden, Belgium
II.2.4. Beschrijving
De werken omvatten het vernieuwen van de dakbedekking van de Onze-Lieve-Vrouwekerk Lot 1: Koor, kerkschip en de beide dwarsbeuken met nazicht van de glas-in-loodramen van het kerkschip Lot 2: Toren, zijbeuken, sacristie en doopkapel Tijdens de werken blijft de kerk in gebruik. De aannemer zal derhalve de nodige afspraken maken en alle maatregelen treffen om tijdens de erediensten de hinder tot een minimum te beperken.
II.2.7. Looptijd
220 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
2. De jaarlijkse minimale opzet bedraagt EUR 1.400.000.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver moet over voldoende bekwaam personeel beschikken om de opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren. Hiertoe legt de inschrijver volgende documenten voor:- opgave van de projectverantwoordelijke en de werfverantwoordelijke. Beide moeten Nederlandstalig zijn en dienen min. 5 jaar ervaring te hebben, te staven met enkele referentieprojecten waaraan ze gewerkt hebben en.2. Er worden min. 3 en max. 5 relevante referenties voor gelijkaardige dakwerken met natuurleien en zinkbekleding voor een bedrag van min. EUR 250.000 opgegeven (geen globale referentielijsten), uitgevoerd met eigen personeel tijdens de laatste vijf jaren, met vermelding van:- Voor elke referentie, de adresgegevens van het project en opdrachtgever; enkele relevante foto's en een door de opdrachtgever ondergetekend attest van tevredenheid met vermelding van aard der werken, bedrag en uitvoeringstermijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Nederlandstalig en 5 jaar ervaring.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-31 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-02-27
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-08-31
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis, kleine vergaderzaal, Waversesteenweg 13 te 2820 Bonheiden
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-08