Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Olen
Postadres : Dorp 1, BE- 2250 Olen
Contactpersoon: De heer College van Burgemeester en Schepenen
Tel: +32 14263111
Fax: +32 14263120
E-mail: college.vanburgemeesterenschepenen@olen.be
Internetadres(sen): www.olen.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : team Technische Dienstverlening
Postadres : Hoogbuul 13, BE- 2250 Olen
Contactpersoon: De heer Karel Nijs
Tel: +32 14860496
Fax: +32 14842742
E-mail: karel.nijs@olen.be
Internetadres(sen): www.olen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoudswerken Hoefsmidstraat en Boerenkrijglaan Referentienummer: BKOlen21.002
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233222
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Hoefsmidstraat en Boerenkrijglaan
II.2.4. Beschrijving
Affrezen van toplaag asfaltverharding, aanbrengen nieuwe toplaag en herstellen van lijnvormige elementen.
II.2.7. Looptijd
30 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.Deze bepaling is individueel van toepassing op alle deelnemers die desgevallend samen als een combinatie een offerte indienen en op alle derde entiteiten op wiens draagkracht de inschrijver desgevallend beroep doet.Indien een bovenvermelde uitsluitingsgrond van toepassing is op de inschrijver, dient de inschrijver spontaan te bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Hij voegt het betreffend bewijs toe aan zijn offerte. Als de Aanbestedende Overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken inschrijver niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure.De inschrijver dient wel de volgende documenten toe te voegen aan zijn offerte:• de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal zes (6) maanden oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes;Het strafregister kan door de Aanbestedende Overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc). Daarom vragen wij om een attest strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een Overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt. indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum zes (6) maanden voor datum inschrijving.• de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Buitenlandse ondernemingen worden verzocht aan de offerte al de documenten toe te voegen die de Aanbestedende Overheid voor Belgische ondernemingen zelf kan raadplegen via de Telemarc-toepassing, m.n.:• het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ;• het attest van BTW-plichtigheid en het attest fiscale schulden (FOD Financiën);• de juridische situatie van de ondernemingen (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (of KBO).De Aanbestedende Overheid behoudt zich het recht voor om de inschrijver tijdens de procedure te allen tijde te verzoeken de vereiste ondersteunende documenten geheel of gedeeltelijk in te dienen wanneer dit noodzakelijk is voor het goede verloop van de procedure.Tevens behoudt de Aanbestedende Overheid zich het recht voor om vóór de gunning van de Opdracht, de inschrijver te verzoeken, aan wie zij heeft besloten de Opdracht te gunnen, de actuele ondersteunende documenten en / of certificaten (die zij niet zelf kan raadplegen) over te leggen. Het niet of niet tijdig verstrekken van de door de Aanbestedende Overheid gevraagde documenten of informatie, kan aanleiding geven tot het weren van de inschrijver.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoel.(zie opdrachtdocumenten)
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De financiële en economische draagkracht van de inschrijver moet worden aangetoond door de overlegging van de laatste drie beschikbare jaarrekeningen (of uittreksels uit de jaarrekeningen), indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.
Eventuele minimumeisen:
1. minimum jaaromzet = 60.000 euro
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * de inschrijver dient te beschikken over voldoende ervaring. Hij dient een lijst van gelijkaardige opdrachten voor een bedrag van 100.000 euro die in 2021 zijn uitgevoerd bij te voegen, met vermelding van de naam en adres van de bouwheer waarvoor de werken bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. minimum 2 referenties
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-23 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-11-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-08-23
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis Olen, Dorp 1, 2250 Olen, raadszaal
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Gemeentebestuur Olen
Dorp 1, BE- 2250 Olen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-07