Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zonhoven
Postadres : Kerkplein 1, BE- 3520 Zonhoven
Tel: +32 011810419
E-mail: contractmanagement@zonhoven.be
Internetadres(sen): http://www.zonhoven.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=451658
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Feestverlichting Zonhoven Referentienummer: Zonhoven-2022-Feestverlichting-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 31522000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het gemeentebestuur Zonhoven voorziet in de kerstperiode van 15 november van elk jaar tot en met 15 januari het jaar nadien feestverlichting in het centrum van de gemeente alsook in het centrum van de drie gehuchten (Termolen, Terdonk en Halveweg). Deze opdracht wordt gesloten voor vier van dergelijke periodes.
Er wordt jaarlijks een maximumbudget van 37.750,00 euro (incl. btw) voorzien voor de feestverlichting in de door de gemeente afgebakende zones. Enkele omgevingselementen zoals het oud-gemeentehuis en de kiosk verdienen extra aandacht. Jaarlijks dient een variatie voorzien in de aangeboden verlichting, in samenspraak met de aanbestedende overheid.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Zonhoven
II.2.4. Beschrijving
Het gemeentebestuur Zonhoven voorziet in de kerstperiode van 15 november van elk jaar tot en met 15 januari het jaar nadien feestverlichting in het centrum van de gemeente alsook in het centrum van de drie gehuchten (Termolen, Terdonk en Halveweg). Deze opdracht wordt gesloten voor vier van dergelijke periodes. Er wordt jaarlijks een maximumbudget van 37.750,00 euro (incl. btw) voorzien voor de feestverlichting in de door de gemeente afgebakende zones. Enkele omgevingselementen zoals het oud-gemeentehuis en de kiosk verdienen extra aandacht. Jaarlijks dient een variatie voorzien in de aangeboden verlichting, in samenspraak met de aanbestedende overheid. Deze opdracht is een opdracht voor leveringen in de zin van art. 2, 20° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016. De opdracht wordt niet opgesplitst in percelen.
II.2.7. Looptijd
50 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-02 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State, BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-06