Gemeente Hemiksem

Algemeen onderhoud Depot Deluxe - sporthal en serviceflats



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Hemiksem
Postadres :  Sint-Bernardusabdij 1, BE- 2620  Hemiksem
Contactpersoon:  De heer Dirk Smits
Tel:   +32 32882660
Fax:   +32 32882600
E-mail:   dirk.smits@hemiksem.be
Internetadres(sen):   www.hemiksem.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Algemeen onderhoud Depot Deluxe - sporthal en serviceflats  
Referentienummer:   TD/2212
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  98340000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Depot Deluxe - Sporthal en serviceflats
II.2.4. Beschrijving
Algemeen onderhoud Depot Deluxe - sporthal en serviceflats  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's van alle tewerkgestelde personeelsleden op de locatie.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.3. Bewijs sociale werkplaats of bewijs dat ondernemer maatschappelijke en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen tot doel heeft.4. Vergunning schoonmaak voor sociale economie5. Bewijs sociale werkplaats of bewijs dat ondernemer maatschappelijke en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen tot doel heeft.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van gebouwen bij publieke instanties.
2. Er dient een lijst bijgevoegd van welke werktuigen, materieel en technische uitrusting de inschrijver inzet om zijn taken de kunnen uitvoeren, maar niet door het gemeentebestuur ter beschikking worden gesteld.
3. Bewijs sociale werkplaats of bewijs dat ondernemer maatschappelijke en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen tot doel heeft.
4. Vergunning schoonmaak voor sociale economie

III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-07-29  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-11-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-07-29
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Administratief centrum, Sint Bernardusabdij 1, Raadzaal, 1ste verdieping

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-28

Annonces similaires du BDA :