A.s.z. Autonome Verzorgingsinstelling

Uitnodiging tot indienen offerte - Keukenuitrusting Campus Wetteren - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  A.S.Z. Autonome Verzorgingsinstelling
Postadres :  Merestraat 80, BE- 9300  Aalst
Contactpersoon:  De heer Bart De Ganck
Tel:   +32 53764871
Fax:   +32 53766809
E-mail:   Bart.DeGanck@asz.be
Internetadres(sen):   http://www.asz.be/  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Keukenuitrusting Campus Wetteren - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   EC2022/030/254 Keukenuitrusting Wetteren
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39314000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   ASZ campus Wetteren, Wegvoeringstraat 73 te 9320 Wetteren
II.2.4. Beschrijving
Keukenuitrusting Campus Wetteren  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-01-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een document uitgaande van een erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van de Z scoren (Altman) van de aanbiedende partij. Berekeningswijze in geval van private onderneming: 0,717 x werkkapitaal / totale bezittingen +0,847 x totaal van ingehouden winsten / totale bezittingen +3,107 x winst voor belastingen en intrest / totale bezittingen +0,420 x boekwaarde van de bezittingen / boekwaarde van de schulden +0,998 omzet / totale bezittingen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8. De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Er dient een referentielijst te worden voorgelegd met minimum 3 referenties van vergelijkbare industriële keukens waar de aangeboden toestellen reeds in gebruik zijn – waarvan bij voorkeur minstens één in keuken van een ziekenhuis of zorginstelling - uitgevoerd < de laatste 3 boekjaren voorafgaand aan de uiterste datum voor indienen van de offertes.Elke referentie vermeldt bovendien minstens het volgende: - naam en contactgegevens opdrachtgever (adres, contactpersoon en telefoonnummer) voor een referentiecheck- details/opgave van de specifieke toestellen die per opgegeven referentieplaats aanwezig zijn; wanneer enkele (en niet alle) van de aangeboden toestellen samen aanwezig zijn op eenzelfde referentieplaats.De referentie moet gaan over dezelfde toestellen zoals gevraagd in het bestek. Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden en kunnen leiden tot een substantiële onregelmatigheid.

Eventuele minimumeisen:
1. * Minimum 3 referenties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-07-26  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-11-23


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-27

Annonces similaires du BDA :