Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Sint Lucas Brugge
Postadres : Sint-Lucaslaan 29, BE- 8310 Brugge
Contactpersoon: Frederik Vandenbroucke
Tel: +32 50365425
E-mail: frederik.vandenbroucke@stlucas.be
Internetadres(sen): www.stlucas.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=449776
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Decentrale geneesmiddelendistributie Referentienummer: AZ Sint Lucas Brugge-2022/FVA/200-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
levering van een decentraal geneesmiddelendistributiesysteem, als eerste fase van een volledige vernieuwing van de ziekenhuisapotheek en een volledige automatisering van het geneesmiddelendistributieproces
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
II.2.4. Beschrijving
levering van een decentraal geneesmiddelendistributiesysteem, als eerste fase van een volledige vernieuwing van de ziekenhuisapotheek en een volledige automatisering van het geneesmiddelendistributieproces
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-10-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2032-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-25 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Brugge, BE- 8000 Brugge
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Brugge, BE- 8000 Brugge
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Brugge, BE- 8000 Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-22