Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : gemeente Oostkamp
Postadres : Siemenslaan 1, BE- 8020 Oostkamp
Contactpersoon: Mevrouw Sharon Swimberghe
Tel: +32 50819841
E-mail: sharon.swimberghe@oostkamp.be
Internetadres(sen): www.oostkamp.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - uitvoeren van schilderwerken en aanpassingswerken aan bekabeling en elektriciteit voor de herinrichting van het Bib-infopunt - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022/189
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45300000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Bibliotheek Oostkamp, Kapellestraat 19 te 8020 Oostkamp
II.2.4. Beschrijving
De installatie van Open+ en de verhuis van de jeugdafdeling brengt een aantal noodzakelijke werken zoals bekabeling en elektriciteit met zich mee. Volgens de noodzakelijkheid zal er ook geschilderd worden en andere aanpassingswerken gebeuren zoals verlichting, verwarming, vloer, … De start van de werken wordt voorzien in januari en februari. Tijdens die 2 maanden worden de openingsuren van de uitleenposten en van de bib in Ruddervoorde verruimd.
II.2.7. Looptijd
15 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie bestek
Eventuele minimumeisen:
1. zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Minimum drie referenties van gelijkaardige werken met vermelding van plaats, opdrachtgeveren bedrag gestaafd door bijgevoegde processen-verbaal van voorlopige opleveringen.
Eventuele minimumeisen:
1. minimaal 1 referentie voor een openbaar bestuur
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-31 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-11-29
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: na afspraak met de leidend ambtenaar Jan DecorteDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor vordering tot schorsing30 dagen voor vordering tot nietigverklaring
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-20