Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Anzegem
Postadres : De Vierschaar 1 (gps Dorpsplein z/n), BE- 8570 Anzegem
Contactpersoon: De heer Stephan Vandemeulebroecke
Tel: +32 479176672
Fax: +32 56680909
E-mail: stephan.vandemeulebroecke@anzegem.be
Internetadres(sen): http://www.anzegem.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : RCMS bv
Postadres : Elzenlaan 27, BE- 8670 Koksijde
Contactpersoon: De heer Robert Verhulst
Tel: +32 468138486
E-mail: robert@rcms.expert
Internetadres(sen): https://www.rcms.expert
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Tijdelijke invulling site nieuw Gemeentepunt - camera's en toegangscontrole - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022/344
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 35125300
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentepunt, Heirbaan 73 te 8570 Anzegem
II.2.4. Beschrijving
Het huidige project omvat een reconversie van een industriepand, gelegen aan de Heirbaan 73 te 8570 Anzegem, naar een multifunctioneel gebouw waar heel wat gemeentediensten gecentraliseerd worden. Deze opdracht omvat het leveren en plaatsen van camera's en toegangscontrole. Voor de overwaking wordt er gekozen voor één geïntegreerd systeem waar toegangscontrole, videobeheer en camera’s als één geheel worden verwerkt met gedefinieerde autorisaties naar de operator toe. De verschillende activiteiten en flexibiliteit in de site eist een geïntegreerd systeem waarin zowel de camera’s, toegangscontrole, technische overwaking en inbraak beveiliging door één enkel systeem beheerd worden met maximale toepassing van de smartphone.
II.2.7. Looptijd
95 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017. De bankverklaring is maximum 6 maanden oud op de dag van de opening van de offertes.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. bankverklaring
2. burgerlijke aansprakelijkheid en arbeidsongevallen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-18 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-11-15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Plaatsbezoek kan op woensdag 29 juni 2022 en dinsdag 5 juli 2022, telkens om 10u00.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-16