Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging
Postadres : Ballaarstraat 35, BE- 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Verschueren Inez
Tel: +32 485128720
E-mail: inez.verschueren@zorgbedrijf.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - “RAAMCONTRACT PLAATSEN & ONDERHOUD EN HERSTELLING MBT AUTOMATISATIE TOEGANGSCONTROLE VIA BADGESYSTEEM” Referentienummer: 2022/194/PAT
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42961100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel 1 – inschatting aantal deuren 20 stuks II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen toegangscontrole op deuren voorzien van sleutelcontact, zijnde op een automatische deur (draai/schuif) of een mechanisch slot. De toegangscontrole moet voorzien van volgende faciliteiten; o De deur vanop afstand geopend kunnen worden na via spraak en beeld verbinding. o De deur ter plaatse kan worden bediend met Geldige badge Geldig code op de smartphone (Compatibel met het toestel dat werd uitgerold via “iedereen mobiel”) o Bestaande video/ Parlophone installatie vanuit de flat en kan afgekoppeld worden op noodzaak vanop afstand (lockdown) o Elke site op heldere wijze zelf kan instaan voor veilig, aanpasbaar, gebruiksvriendelijke en opvolg baar sleutelbeheer. o Toegangsmodaliteiten i.f.v. noodwendigheid, onmiddellijk kunnen worden aangepast. D.w.z. toegang zowel meteen verlenen als weigeren. (verlies, diefstal, lockdown, …) o De functionaliteit van deur blijft gegarandeerd zo ook de nodige koppelingen aan brandcentrale, alarminstallaties, en dergelijke .
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel 2 - inschatting aantal badges 10.000 stuks II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Leveren van Myfare 8k “Drupel” badges (cfr. de wensen van het Zorgbedrijf) met open protocol werkend op het toegangscontrole op deuren.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Perceel 3 – inschatting aantal deuren 1.500 stuks – GAW / DC II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen toegangscontrole op de binnendeuren voorzien van toegangscontrolesysteem met badge. De toegangscontrole moet voorzien van volgende faciliteiten; o De deur ter plaatse kan worden bediend met Geldige badge Geldig code op de smartphone (Compatibel met het toestel dat werd uitgerold via “iedereen mobiel”) o Elke site op heldere wijze zelf kan instaan voor veilig, aanpasbaar, gebruiksvriendelijke en opvolg baar sleutelbeheer. o Toegangsmodaliteiten i.f.v. noodwendigheid, onmiddellijk kunnen worden aangepast. Dwz toegang zowel meteen verlenen als weigeren. (verlies, diefstal, lockdown, …) o De functionaliteit van deur blijft gegarandeerd zo ook de nodige koppelingen aan brandcentrale, alarminstallaties, en dergelijke .
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Perceel 4 – inschatting aantal deuren 3.000 stuks – WZC II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen toegangscontrole op de binnendeuren voorzien van toegangscontrolesysteem met badge. De toegangscontrole moet voorzien van volgende faciliteiten; o De deur ter plaatse kan worden bediend met Geldige badge Geldig code op de smartphone (Compatibel met het toestel dat werd uitgerold via “iedereen mobiel”) o Elke site op heldere wijze zelf kan instaan voor veilig, aanpasbaar, gebruiksvriendelijke en opvolg baar sleutelbeheer. o Toegangsmodaliteiten i.f.v. noodwendigheid, onmiddellijk kunnen worden aangepast. Dwz toegang zowel meteen verlenen als weigeren. (verlies, diefstal, lockdown, …) o De functionaliteit van deur blijft gegarandeerd zo ook de nodige koppelingen aan brandcentrale, alarminstallaties, en dergelijke .
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 5II.2.1. Benaming
Perceel 5 – leveren van gebruikers software – gekoppeld aan bovenstaande toegangscontrole II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen toegangscontrolesoftware gekoppeld aan de bestaande toegangssoftware De toegangscontrolesoftware moet voorzien van volgende faciliteiten; • Uitlezen van aantal gekende badges / toegangscode per deur • Op eenvoudige manier blokkeren van de badge / toegangscode • Vanop afstand / ter plaatse generen van een tijdelijk toegangscode gekoppeld aan de PAS controlekamer • Koppeling met plaatsbeschrijvingssoftware CHAPPS met volgende toepassing o Bij in huring invoeren van aantal gekende badges o Bij uit huring uitlezen van het aantal uitgereikte badges
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 6II.2.1. Benaming
Perceel 6 – onderhoud van alle toegangscontrole systemen - 8.000, deuren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Onderhoudscontract voor alle toegangscontrole zijnde, DOM, SALTO, CAREFULL, …. • Vaste onderhoudsmomenten (ter plaatse of op afstand) • Kortere reactietijd en ophaaltijd • Update service inbegrepen • Gratis telefonische ondersteuning • Gegarandeerde beschikbaarheid van wisselstukken
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver tekent met de ondertekening van zijn inschrijving ook voor het UEA (en eventuele andere relevante bijlagen). De inschrijver moet tevens: - een ingevuld UEA voorleggen voor elke deelnemer van een combinatie van ondernemingen die optreedt als inschrijver - een ingevuld UEA voorleggen voor elke onderaannemer of andere entiteit op wiens draagkracht de inschrijver beroep doet - in geval de inschrijver een combinatie van ondernemingen is, aanduiden welke deelnemer aan de combinatie zal optreden als vertegenwoordiger naar de aanbestedende overheid toe, in deel II.B van het UEA; De aanbestedende overheid kan de inschrijvers tijdens de procedure ten allen tijde verzoeken de vereiste ondersteunende documenten geheel of gedeeltelijk in te dienen wanneer dit noodzakelijk is voor het goede verloop van de procedure.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver voegt de jaarrekening toe van de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. positief Eigen Vermogen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. 3 referenties waaruit kan worden aangetoond dat de omvang van de gevraagde werken kunnen worden uitgevoerd.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 referenties met een ondertekend bewijst van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-18 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-13