Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Postadres : Kontichsesteenweg 54, BE- 2630 Aartselaar
Contactpersoon: Dhr. Lode De Vriese
Tel: +32 34504511
Fax: +32 34583020
E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internetadres(sen): www.aquafin.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447238
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Project 20.090/1 - Assenede, sanering Oosteeklo-Dorp tot PS Oosthoekstraat Referentienummer: AQFINFRA-20090lot1-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45232411
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Project 20.090/1 - Assenede, sanering Oosteeklo-Dorp tot PS Oosthoekstraat
- Opbraak van bestaande wegverharding
- Rooien van bomen
- Uitvoeren van droog grondverzet
- Dempen van grachten
- Herprofileren en uitgraven van grachten en bufferbekken, voorzien van teenversterking
- Aanleg van gescheiden rioleringsstelsel: RWA-stelsel met betonbuizen, DWA-stelsel met
gresbuizen. Inclusief prefab beton inspectieputten, ter plaatse gestorte beton inspectieputten
(overstortputten, vertraagde afvoeren, pompstation), huisaansluitingen in PVC, straatkolken,
grachtenstelsel met overwelving en kopmuren.
- Aanleg van wegenisverharding in asfalt en kleinschalige materialen, met lijnvormige elementen
in prefab en ter plaatse gestort beton. Inclusief fundering, onderfundering, geotextiel.
- Aanleg van pompstation inclusief alle aanhorigheden.
- Groenaanleg en onderhoud.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-13
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-24
Plaatselijke tijd: 09:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-27
Plaatselijke tijd: 09:30
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-24
Plaatselijke tijd: 09:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-27
Plaatselijke tijd: 09:30
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
TERECHTWIJZEND BERICHT NR. 2 :
Wegens onbeschikbaarheid van de helpdesk van e-procurement op 24/06, wordt de openingszitting verplaatst naar maandag 27/06 om 09u30.