Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Wit-Gele Kruis van Vlaanderen VZW
Postadres : Frontispiesstraat 8 bus 1.2, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Chantal Thijs
Tel: +32 27393534
E-mail: chantal.thijs@vlaanderen.wgk.be
Internetadres(sen): www.witgelekruis.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van kantoormaterialen en papier Referentienummer: EP/2022/031
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Raamovereenkomst voor het leveren van kantoormaterialen en papier.
Toelichting: Het betreft een raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal en papierbenodigdheden voor het Wit-Gele Kruis.
Perceel 1: kantoorartikelen en aanverwante producten
Perceel 2: papierwaren en aanverwante producten
Leveringsplaats: diverse locaties
De aanbestedende overheid ziet er op toe dat deze opdracht wordt uitgevoerd met inachtname van de anti-discriminatiewetgeving.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-10
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-24
Plaatselijke tijd: 08:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-28
Plaatselijke tijd: 08:00
Afdelingsnummer: IV.2.7
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-24
Plaatselijke tijd: 08:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-28
Plaatselijke tijd: 08:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijzigingen bestek:
‘1.7 Indienen van de offerte’ gewijzigd naar 28 ipv 24/6 omwille van sluiting helpdesk 24/6
‘2.5 Herzieningsclausule Prijsherzieningen’ > 24 wordt 12 / 2% wordt 3%
‘3.7.2 Perceel 2’ Post 4 > 80 wordt 180 (zie ook aangepaste inventaris ‘perceel 2 inventaris – ERRATUM 1’