Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven, BE- 3000 Leuven
Contactpersoon: Catherine Mathijs-Pierco/Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=448752
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
NIV. 91 BLOK 16/17 MAC, PLEIN DAK RADIOLOGIE, PUBLIEKE TOEGANG/ZONE GROENE STRAAT EN RENOVATIE BLOK 18-PERCEEL:P10: AFWERKING Referentienummer: UZ Leuven-P7311-Te011848.P10-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Niv. 91 blok 16/17 en blok 18 worden verbouwd. Daarnaast wordt het dak radiologie hervormd tot een plein, samen met de ontwikkeling van een nieuwe toegang/zone groene straat.
Meer specifiek heeft deze selectieleidraad betrekking op volgende perceel:P10: afwerking
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Niv. 91 blok 16/17 en blok 18 worden verbouwd. Daarnaast wordt het dak radiologie hervormd tot een plein, samen met de ontwikkeling van een nieuwe toegang/zone groene straat. Meer specifiek heeft deze selectieleidraad betrekking op volgende perceel:P10: afwerking
II.2.7. Looptijd
800 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-11 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten : -Klik op de link in deze publicatie binnen afdeling (I.3OF-stuur een mail naar : paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE- 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-09