Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Gent
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.stad.gent
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van flexibele paaltjes en toebehoren volgens huisstijlobjecten IPOD III Referentienummer: TDW/2022/009
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44212227
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Depot Dienst Wegen, Bruggen & Waterlopen, Proeftuinstraat 45, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
De raamovereenkomst betreft: het leveren van flexibele paaltjes en toebehoren volgens huisstijlobjecten IPOD III stad Gent. De raamovereenkomst omvat één gegarandeerde deelopdracht en deelopdrachten op afroep. De stad Gent werkt al gedurende enkele jaren aan de harmonisatie en de beeldwaarde van het openbaar domein. Door opéénvolgende publicaties van het Integraal Plan van het Openbaar Domein (IPOD) stad Gent zet de stad hier ook sterk op in. De te leveren flexibele palen en toebehoren, in opdracht van de stad ontworpen, kaderen binnen de uitvoering van dit Integraal Plan van het Openbaar Domein (IPOD) van de stad Gent.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In toepassing van artikel 57 van de Wet wordt voorzien in de mogelijkheid om de opdracht drie keer met één jaar te verlengen. De aanbestedende overheid beslist autonoom over de eventuele verlenging(en). Indien de opdracht verlengd wordt, zal de aanbestedende overheid dit aan de dienstverlener meedelen door middel van een nieuw bevel van aanvang. Indien de op.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. Niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Certificaten/Attesten afgeleverd door een onafhankelijke en erkende certificatie-instelling
Eventuele minimumeisen:
1. Certificaten/Attesten afgeleverd door een onafhankelijke en erkende certificatie-instelling die aantonen dat de opdrachtnemer de gevraagde producten conform kan leveren (CE, prestatieverklaring). De opdrachtnemer brengt de opdrachtgever bij elke wijziging betreffende deze certificaten of attesten op eigen initiatief onmiddellijk op de hoogte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-11-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-07-12
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Stad Gent De Stroom, Franklin Rooseveltlaan 1, 9000 Gent - Juridische Dienst - Contactpunt Overheidsopdrachten, 9000 Gent
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
* Uitvoeringstermijn:De uitvoeringstermijn voor de opdracht bedraagt één jaar, met de mogelijkheid om drie keer met één jaar te verlengen.De uitvoering van de opdracht gebeurt gespreid over verschillende bestellingen (deelopdrachten) in functie van de noodwendigheid van de opdrachtgever.Leveringstermijn:De leveringstermijn per bestelling (deelopdracht) bedraagt 30 kalenderdagen met uitzondering van de eerste gegarandeerde deelopdracht van de basisopdracht waarvoor de leveringstermijn 120 kalenderdagen bedraagt.* Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken ‘toevoegen aan favorieten’ en de functie ‘messaging’ te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-08